איך תבחרי את השעון יד המושלם לבן זוג שלך?

אין תגובות

על ידי בחירת שעון שמתאים לאישיות של בן זוגך את תגלי כי הוא מתאים גם למלתחה ולסגנון החיים שלו. בין אם מדובר בטיפוס מגונדר שאוהב מותרות וביוליים ובין אם ההיפך את תראי כי שהשעון ישקף את האישיות שלו אם תבחרי נכון. ובכדי לעשות את הבחירה הנכונה נבחן קודם כל את סוגי האישיות בצד הגברי.

 

הגבר שאוהב להיות בטבע

אם בן זוגך הוא אדם אוהב חוץ שלא נמאס לו לבלות בחיק הטבע הוא יצטרך שעון שיעמוד באתגר. אז תשכחי משעונים ראוותניים שיורדים לפרטים , ותבדקי את האופציה של שעוני ריצה וכושר שגם בקטגוריה האופציות מבחינת הסגנון העיצובי המשקל והגודל הן רבות מאוד. את תרצי לבחור שעון יד לגבר שיעמוד באורח החיים הפעיל של בן זוגך. לא רק שהם יעמדו בקצב האנרגיה הם גם יתעדו מספר צעדים דופק מסלול ועוד כך שאם הוא רוכב על אופני הרים יוצא לריצה או כל דבר אחר- השדרוגים שיש בשעונים כאלו יגרמו לדברים להיות מהנים יותר. רק טיפ חשוב הוא לשים לב איך המסך של השעון שאת רוצה לקנות עובד בתאורות שונות או אם יש צורך אז לשאול אם השעון עמיד במים.

 

הגבר שאוהב ריגושים 

אם בן זוגך מבלה יותר זמן באוויר מאשר על הקרקע סימן שהוא מחפש ריגושים וכאדם כזה סביר להניח ששעוני טייסים יתאימו לו. לשעוני טייסים יש היסטוריה עשירה ויוקרתית עוד מימי מלחמות העולם . מאז ועד היום שעוני הטייסים מתהדרים בתכונות מרשימות ובעיצוב מסוגנן ואידאלי עבור הג’נטלמן המודרני. עם שילוב של היבטים טכניים, כמו טיימרים לטיסות, מצפנים, GPS, ספרי יומן טייס ומאגרי מידע בשדה התעופה, יחד עם מראה קל לקריאה, שעוני טייס הם פונקציונליים ומלוטשים כאחד. בין אם בן זוגן הוא מסוג מחפשי הריגושים שאוהבים שדברים נראים מלוטשים ומחוטבים או כזה שמעדיף עיצובים נועזים והיי-טק, תוכלו למצוא שעון טייס שהוא יהנה ממנו מאוד לתקופה ארוכה.

 

הגבר האקטיבי

שעון לגבר הפעיל לא יכול להיות סתם שעון ישן. הוא זקוק לאחד שיעמוד בקצב החיים העמוס שלו וייקח אותו מחדר הכושר לעבודה ולבית לריצת הערב שלו. לכן, אם בן זוגך הוא איש פעיל, עליך לשקול שעוני ריצה וכושר כשעון אידיאלי. לא רק הגאדג’טים שבשעון שיושב על מפרק היד יעקבו אחר הפעילות הגופנית והתנועה ואפילו יסייעו לו להתאמן ולשפר את הביצועים. כדי למצוא את שעון הכושר המושלם, הקפידי לבחור אחד עם פונקציות המתאימות לצרכים שלו, בין אם מדובר במדידות של דופק, מהירות או מרחק, הנחיות שמע, או יכולת להגדיר תוכניות אימון ולהתחרות מול אימונים קודמים. נוסף על כך, המליצי לו  להפיק את המיטב מהשעון ומהאימון על ידי בחירה בעיצוב קליל, נוח ופרקטי עם אסתטיקה אתלטית.

 

הגבר המינימלסטי 

אם הארון של בן זוגך  מורכב מעיצובים נקיים, פלטות צבע רגועות והרבה שחור לבן, סביר להניח שהוא טיפוס המינימליסטי בנפשו. למרות שהוא עשוי לחשוב שאביזרים הם מיותרים, שעון הוא פריט שהוא חייב להיות בבעלותו. כמובן, שמדובר בגבר מינימליסטי הוא לא ירצה שעון ראוותני, כך ששעונים מינימליסטיים הם הדרך הנכונה להתחיל את החיפוש. על מנת לשמור על האסתטיקה הנקייה של בן זוגך השעון צריך להיות פשוט, בסגנון עקבי וחד. השתדלי לבחור בעיצובים אלגנטיים ועכשוויים הכוללים צג ברור, נטול חיוגים ותצוגות מסובכות, לקבלת המראה המושלם. כמו כן, אפשר לבחון את האופציה לשעונים שנעים בין מודרני לקלאסי.

 

שעונים לגבר 

ישנם עוד סגנונות רבים של גברים וכל אישה מכירה את בן זוגה לעומק ויודעת מה הכי טוב בשבילו. חשוב לזכור כשבוחנים רכישת שעון חדש,יש לקחת בחשבון אם יש לו כבר שעונים בבית מעבר לזה, להבין איזה סוג גבר הוא מאחר וזה ישפיע על הסגנון ועל מה הוא ישתמש בפועל האם הוא בחיק הטבע , שוחר ריגושים, פעיל, מינימליסטי, שופע, קשוח או ידידותי לסביבה? ישנם שעונים המתאימים לכל אחד מאורחות החיים הללו, החל משעוני שטח מחוספסים ועד לשעונים קלאסיים.  כך או כך שעונים לגבר  הם מתנה נהדרת ויש המון מבחר מדהים באינטרנט ובחנויות.

 


השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *