בחירת שעון יד על פי הפעילות היום יומית שלנו

אין תגובות

אם נבחן את היסטוריית השעונים, נגלה כי מטרתם העיקרית של שעוני היד בעבר הייתה בלעדית- להראות את השעה. לאורך השנים השעונים, ובעיקר שעוני היד, עברו תהליך שהפך אותם ליותר ממכשיר פונקציונלי בלבד. כיום שעוני יד הינם פריט אופנתי, הם נחשבים לתכשיטים ואף משפיעים רבות על הרושם הראשוני שהסביבה מקבלת מהעונד אותם.

כמו היום תחומים, גם עולם השעונים הושפעו מהתקדמות הטכנולוגיה, כך הומצאו שעונים חכמים המאפשרים לעונדים אותם להשתמש בשעון היד עבור מטרות שאינן ידיעת השעה. השעונים החכמים אינם השינוי היחיד שעברו השעונים בחלוף השנים, מראה השעונים גם הוא השתנה באופן משמעותי. אם בעבר המון פריטים נענדו באמצעות רצועות עור או בד, כיום קיים מגוון אפשרויות כמו למשל גומי, זהב וכסף.

כמו בכל תחום גם עולם השעונים החכמים מציע אפשרויות שונות של שעונים אשר כל אחד מהן הוא בעל פונקציות מגוונות המיוצר על ידי חברות שונות. שעוני יד אינם פריטים חד פעמיים, ההפך הוא הנכון. כאשר אנו רוכשים שעון יד, אנו מבצעים קניה המשתלמת לטווח הארוך.
כשנכנס לחנות שעונים נגלה כי היא מלאה באפשרויות, כדי לרכוש את השעון הטוב יותר עבורנו עלינו להבין קודם כל מה אנחנו רוצים להשיג בעזרתו ומהן המטרות שהוא צריך לשרת.

שעון יד כגורם משפיע ביצירת רושם ראשוני

רושם ראשוני הוא דבר הנקבע בפעם הראשונה בה אנחנו פוגשים אנשים חדשים. ישנם גורמים שונים המשפיעים על יצירת הרושם הראשוני ואחד מהם הוא המראה החיצוני שלנו. רושם זה ילווה את אותם האנשים לעיתים גם לאחר הפגישה ואף יכול להשפיע על דעותיהם כלפינו. מסיבה זו חשוב מאוד להבין מה אנחנו מעוניינים לשדר לאנשים סביבנו. המראה שלנו אינו נתונים טבעיים בלבד אלא גם הבחירות שלנו, כמו מה בחרנו ללבוש באותו בוקר, אנשים הבוחנים אותנו באמת יתמקדו בפרטים הקטנים, כמו למשל התכשיטים או סוג שעון היד אותם אנו עונדים.

שעוני יד הם פריטים נלווים למראה הכללי בדיוק כמו שרשרת או צמיד, הם מעבירים לסביבה את העובדה כי חשבנו אפילו על הפרט הכי קטן לפני שיצאנו מהבית. לא תמיד העובדה שאנו עונדים שעון יד תהיה מספיקה, חשוב לשים לב למראה השעון ולהתאים אותו לסביבה אליה אנו מגיעים.

שעונים משובצים יהלומים או לחילופין שעון זהב יעביר מסר לסביבה על מעמדו הכלכלי וישדר המון ביטחון מאותו אדם העונד אותו. פרט זה יכול להיות משמעותי ביותר לאיש עסקים הנכנס לפגישה חשובה בענייני עבודה, השעון יוכל להעיד על מצבו הכלכלי וכך הוא יוכל להעביר מסר סמוי לאנשים איתם הוא נפגש. ישנם דברים רבים שאותם אנחנו יכולים להשיג על ידי תשומת לב לפרטים קטנים כמו שעון יד, כל דבר שאנו בוחרים ללבוש מעיד עלינו כלפי הסביבה.

קיימים עיצובים רבים לשעוני יד לנשים, שעון לאישה לרוב יהיה בעל מראה עדין ואלגנטי ולרוב זהו גם הרושם הראשוני אותו סביבת האישה העונדת יחוו ממנה. כמובן וישנן נשים שיעדיפו סוג שעונים שונה והבחירה נתונה בידיהן שעון לאישה יכול להיות בעל מראה יותר בולט. כמו שכבר אמרנו, הבחירה תעיד על האישה העונדת את השעון רק שבמקרה זה הרושם שנקבל יהיה של אישה בעלת נוכחות חזקה.

שעון יד גדול ובולט ישמש לרוב אנשים שמטרתם היא לתפוס את תשומת הלב של הסביבה ולהראות את עוצמתם, כמו למשל מנהלים בכירים. במקרים אלו גודל השעון הוא לא הפרמטר היחיד שקובע, אלא גם סוג השעון והחומרים ממנו הוא עשוי הם פרמטרים ליצירת רושם ראשוני. כך למשל הבחירה בשעון יוקרה לגבר תשווה לו מראה יוקרתי ומכובד שתוסיף למראהו הכללי.

כאשר נוזמן לאירוע מיוחד ונרצה להראות במיטבנו, יתכן והבחירה בשעון משובץ יהלומים כשעון היד תהיה הבחירה הנכונה. שעון זהב לגבר יתאים גם הוא לאירוע כך שהמראה של שני בני הזוג ישלים זה את זה ויצור מראה מכובד ומאוחד.

שעון חכם ככלי יעיל

מתוך שלל השעונים המוצעים לנו מתוך מגוון חנויות השעונים, קיים גם עולם השעונים החכמים. שעונים אלו נועדו לעזור לנו לייעל את שגרת היום יום שלנו וניתן לעשות באמצעותו המון דברים שבדרך כלל היינו עושים מהפלאפון או המחשב. השעון החכם אמנם לא תלוי במכשיר חכם אחר אך ניתן לחבר בינו לבין הפלאפון וכך לסנכרן בין המכשירים השונים כדי ליצור אפקטיביות מירבית במכשיר אחד.

כך למשל אדם היוצא לריצה יכול לעקוב אחרי נתוני כמו המרחק שאותו הוא עבר או מדדי הגוף שלו ובד בבד יוכל גם לענות לשיחה נכנסת באמצעות השעון החכם. שעוני היד הללו בדרך כלל ייוצרו באופן שהם יתאימו לפעילויות ספורטיביות ולכן הם יהיו עמידים בפני אבק או מים וניתן יהיה להשתמש בהם בכל עת. כמובן שגם כאן קיימים עיצובים שונים כך שיש שעון לאישה או לגבר, כל אחד על פי טעמו האישי.

לסיכום

השעונים בימנו עברו שינויים רבים במהלך השנים, גם במראה אך גם באופי מטרתם. הטכנולוגיה מאפשרת לנו להנות מעולם שלם ונגיש באמצעות השעונים החכמים, כך שניתן להעביר את המידע שלנו אל השעון באופן פשוט ביותר ולהשתמש בו כמעט לכל מטרה. ישנם שעוני יד לנשים ולגברים כך שהדבר היחיד שנותר לנו הוא לבחור את שעון היד המועדף עלינו. המגוון הרחב קיים לא רק בשעונים הפשוטים לכאורה, אלא גם בענף שעוני יוקרה לגבר או לאישה. ניתן למצוא שעון יוקרה לגבר או לאישה, שעונים אלו יכולים להיות שעונים משובצי יהלומים או שעון זהב לגבר או לאישה.

אנו ממליצים לכם להיכנס לחנות שעונים, וירטואלית או פיזית, על מנת שתוכלו להתרשם ולחווות את השעון בטרם הקניה. חשוב להגדיר מראש מהן הדרישות שלכם מהשעון וכן מהו הסכום המירבי אותו תהיו מוכנים לשלם עבור שעון היד. זכרו שישנם סוגי שעונים רבים ומגוונים, לכן בחרו את השעון בתבונה, אם תעשו בחירה ממושכלת כנראה ושעון היד ישרת אתכם לאורך זמן רב.


השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *