מדריך פשוט לשעוני גברים – כיצד לבחור שעון יד בצורה נכונה

אין תגובות

שעון יד

שעון יד עם עיצוב קלאסי ומינימליסטי

עבור השעון הראשון שלכם, מומלץ לבחור פריט הכולל עיצוב קלאסי ומינימליסטי. שעונים לגבר מסוג זה מאפשרים לענוד אותם בכל סיטואציה. ניתן לענוד אותם בכל מצב ובכל אירוע והם יחמיאו לכל בגד שברשותכם.

אם אתם עדיין לא מוכנים להוציא כסף על קניית מספר פריטים לאאוטפיטים ואירועים שונים, אז קניית שעון קלאסי ומינימליסטי תעניק לכם את התמורה הגדולה ביותר עבור ההשקעה הכספית.

בחרו את המידה הנכונה

כשמדובר בבחירת הגודל הנכון, יש דבר אחד שתמיד צריך לזכור – פרופורציה. פרופורציה היא המפתח לבחירת שעון שיחמיא לסגנון שלכם ולא ייראה מוזר על פרק כף היד שלכם.

אם אתה גבר גדול עם פרק כף יד גדול, אז פריט עם משטח פנים גדול יתאים לך מבחינה פרופורציונאלית. מצד שני, אם אתה בחור קטן עם פרק כף יד קטן, אז כדאי לחפש אחר פריט עדין עם רצועות דקות ומשטח פנים יחסית קטן.

ככלל אצבע, בחרו את השעונים עם קוטר פנים בין 34-50 מ"מ. אין ממש צורך לעבור את ה-50 מ"מ.

התחשבו בתנועת המחוגים

ישנם סוגים רבים של תנועות שעונים, אך באופן כללי, הם נכללים בשתי קטגוריות – מכניות וקוורץ.

הדרך הטובה ביותר לגלות האם לשעון יש תנועת קוורץ או תנועה מכנית היא על ידי התבוננות ביד שנייה. לשעונים מכניים תנועה שניה חלקה וסוחפת. זו הסיבה שמותגי יוקרה רבים משתמשים בתנועה מכנית או אוטומטית בשעוניהם.

לעומת זאת, יד שנייה של שעוני קוורץ מייצרת תנועה "קטועה" שזזה פעם בשנייה. ההחלטה אם ללכת עם שעון זמן עם קוורץ או תנועה מכנית תלויה לחלוטין בטעמכם האישי.

קבעו את התקציב שלכם מראש

יש כל כך הרבה מותגים בשוק. חלקם משתלמים ואילו אחרים ידהימו אתכם עם תגי המחיר שלהם. זכרו, רכישת שעון יד נחמד שישקף את האישיות והסגנון שלכם לא אמור לפגוע בארנק שלכם. אז הקפידו לשקול את התקציב שלכם מראש.

יש לראות בכל שעון יד שהוא מעבר לסכום של 2000 ש"ח כהשקעה לשיפור המיתוג האישי שלכם ואולי אפילו להחשיבו כירושה. עם זאת, אצלנו בחברת "אורלנדו" תוכלו למצוא מגוון שעוני יד לגברים, בטווח מחירים משתנה ומותאם באופן אישי.

תוכלו למצוא אצלנו שעוני יוקרה לגבר, שעון דיגיטלי לגבר ואפילו שעון במבצע. מדריך זה הוא פשוט וקצר, אך הוא מכיל את כל מה שאתם צריכים לדעת על קניית שעון שיתאים לסגנון ולאישיות שלכם.

 

 


השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *