שילוב מנצח: סט שעון וצמיד לגבר ולאישה

אין תגובות

בימינו השימוש הנפוץ ביותר בשעונים הוא  ענידת שעוני היד, שבעזרתם כל אדם יכול להסתובב  בכל מקום עם אמצעי למעקב אחר זמנים. סוג שעוני היד שאנו מכירים היום שונה לחלוטין משעוני היד לגברים שנענדו לראשונה על ידי אנשי צבא במאה ה-19. 

היום ישנם שעונים העשויים מחומרים שונים, בעלי פונקציות מרובות ואף שעונים חכמים המאפשרים שימוש באפליקציות. שעוני היד הפכו לפריט אופנתי לגברים ונשים כאחד, סמל ליוקרה ורצינות המשתלבים באופן טבעי עם המראה הכללי.

סמארטפון מול שעון

אז נכון שהתקדמנו הרבה בזכות הטכנולוגיה, לכאורה אין בכלל צורך בשעונים מכיוון שכמעט כולנו נושאים באופן תמידי את הסמארטפון שלנו. למרות היתרונות הרבים שהסמארטפון מוסיף לחיינו, ישנם מצבים בהם לא תמיד נעים או אפשר להשתמש בו. 

מצב כזה יכול להתרחש במהלך פגישה – מי מאיתנו לא מצא את עצמו תוהה מה השעה, אך הרגיש לא בנוח להציץ במכשיר? הצצה במסך הפלאפון במהלך פגישה עלולה להתפרש כזלזול כלפי האדם היושב מולנו, לכן במקרים כאלו ענידת שעון יד יכולה להוות פתרון. כאשר עונדים שעון יד ניתן להעיף בו מבט בדרך אלגנטית וכך לדעת את מצב הזמנים, יתכן אפילו כי האדם היושב מולנו לא יבחין בזה כלל. 

דוגמא נוספת היא שימוש בשעון בזמן מבחן. ישנם תלמידים וסטודנטים רבים שאינם מורשים להכניס את הסמארטפון שלהם לבחינה, אך רוצים לדעת שהם עומדים בזמנים. גם כאן הפתרון הוא ענידת שעון יד, כך ניתן לדעת מה השעה בכל רגע ולתכנן את הזמנים באופן מיטיב. 

המגוון בסוגי השעונים כולל שעוני יד לגברים, שעוני יד לנשים, שעונים טכנולוגים ועוד. כיום השעון אינו רק אמצעי פרקטי כדי לדעת מה השעה, אלא גם פריט אופנתי חשוב. שעון יד נחשב לתכשיט בדיוק כמו שרשרת, טבעת או צמיד וכן משלים את המראה הכללי, לכן רבים בוחרים להתאים את השעון שלהם ללבוש הכללי. 

לא רק שעון

כמו כל פריט לבוש אחר, גם השעון משפיע על הרושם הראשוני שחווים על האדם העונד אותו. סוג השעון והיצרן שלו מוסיפים מידע על האדם העונד אותו. מכיוון והשעון הוא תכשיט, שעוני יד רבים נמכרים יחד עם צמיד תואם כך שישנו סט שעון וצמיד לאישה או לגבר. כן, צמידים גם לגברים. 

כולנו יודעים שהיופי הוא כבר מזמן אינו נחלתן של הנשים בלבד, ולכן יוצרו סטים מותאמים במיוחד גם לגברים. כמו המגוון הרחב בעולם השעונים, ישנם סוגים רבים של צמידים כמו למשל צמידי מתכת חלקים, צמידי טניס וצמידי חרוזים. 

גם כאן שלל האפשרויות נועדו לאפשר לכל אחד ואחת לבחור את הצמיד הייחודי להם כך שיתאים באופן ישיר לשעון היד שלו שאיתו הוא מגיע. כך למשל ניתן לראות ברבים מן הסטים המיוצרים לנשים- שעוני היד לנשים לרוב יהיו בצורת תכשיט עם רצועה מעוצבת, ויגיעו עם צמיד תואם. יכול להיות מקרים בהם שעון היד והצמיד ייוצרו מחומרים שונים אך בוודאות הם יתאימו ואף ישלימו אחד את מראה השני. השילוב של ענידת צמיד ושעון יד תואמים מוסיפים למראה של הלובש ומקנים לו תחושה של יוקרתיות ורצינות. 

 שעון וצמיד – מתנה נפלאה

מי מאיתנו לא אוהב לקבל מתנות, ובטח כשמדובר במתנה שימושית המזכירה את הנותן בכל רגע. סט שעון וצמיד לאישה או לגבר הוא דוגמא למתנה נפלאה, שילוב מנצח של פרקטיות וסטייל יחד עם ערך סנטימנטלי. בזכות המגוון הרחב כל אחד יכול למצוא את הסט המושלם עבורו ואף יותר מזה, להעניק סט במתנה לאדם מיוחד. על ידי בחירת הסט המושלם, תוכלו להראות לאדם שלו אתם רוצים להעניק את המתנה שאתם מכירים אותו ואת הטעם שלו ובעיקר את זה שהוא חשוב לכם. 

הדרך לבחירת הסט המושלם מורכבת מארבעה פרמטרים עיקריים:

  • סגנון- בתוך המגוון הרחב של סוגי סטים ניתן לראות שעונים וצמידים המורכבים מחומרים שונים, סוגי סגירה שונים וכן ספרות שונות המציגות את השעה. כדי לבחור את הסט האידיאלי, עליכם לדעת מהו המראה המועדף עליכם ומה אתם רוצים לשדר בעזרת הסט. כמו שכבר אמרנו, שעון היד והצמיד הוא שילוב של תכשיטים, כך שמומלץ להשקיע בסט שיוכל להתאים ללבוש שלכם באופן שאינו חד פעמי.
  • נוחות- חשוב לבחור בסט שעון וצמיד שעומד בתנאי הנוחות שלכם בכדי שהקניה תהיה משתלמת. אנו ממליצים למדוד את הסט הרצוי לפני הקניה על מנת לוודא שהוא עשוי מחומר נוח וכן שהגודל מתאים. במידה ומבצעים את קניית הסט דרך האינטרנט, חשוב לוודא את מידות שעון היד והצמיד על מנת שיתאימו לגודל היד ולוודא שהם ניתנים להצרה במידת הצורך. זכרו שהנוחות היא פרמטר חשוב ביותר, כי הרי אף אחד לא אוהב ללבוש משהו שמציק לו. 
  • חנות אמינה- המון חנויות ואתרים מציעים סטים למכירה, אך לא תמיד מספקים מוצר מקורי. לכן חשוב מאוד לוודא שאת סט שעון היד והצמיד קונים מחנות מוכרת ואמינה שניתן לסמוך על מוצריה. בנוסף רצוי מאוד שהחנות תספק שירותים כמו נתינת אחריות ללקוח על המוצרים במקרה של פגיעה וכן אפשרות להחזרת מוצר במקרה הצורך. ההמלצה שלנו היא לברר עם לקוחות קודמים האם הם מרוצים מן השירות שהוצע להם או לברר על חנויות מוכרות על מנת לבצע קניה בטוחה. 
  • תקציב- המגוון הגדול המוצע בקטגוריית סט שעון וצמיד לאישה או לגבר יוצר טווח מחירים רחב, כך שככל הנראה תוכלו להנות ממבחר פריטים בתקציב שהצבתם לעצמכם. קניית סט איכותי כנראה יישאר איתכם וישרת אתכם לאורך זמן ולכן שווה להשקיע בו. בזכות הגוון הגדול שאנו מציעים  סביר להניח שתוכלו למצוא סט שגם יעמוד בתנאי התקציב וגם ימצא חן בעינכם.

 


השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *