שעונים משובצים יהלומים לגבר: איך תבחר נכון?

אין תגובות

שעונים משובצים יהלומים לגבר

כשמדובר במציאת אביזר האופנה הבולט ביותר, מעטים הדברים שיכולים להעלות שעונים משובצים יהלומים לגבר. רולקס, גוצ’י, בולובה – שעוני יהלום יוקרתיים הם בין האביזרים האיקוניים ביותר שלובשים האישים המפורסמים בעולם. שעון יד משובץ יהלומים הוא סמל להצלחה, מעמד, יוקרה והוא משמש כתגמול ותזכורת לעבודה הקשה שהשקענו.

אז גבר, איך תבחר איזה שעון יהלום מתאים לך? כשמדובר בשעוני יהלומים, ישנם הרבה מותגים, מחירים וסגנונות לבחירתכם וכדאי לכם לבצע מחקר מקיף ועמוק בכדי לבצע את הבחירה הנכונה ביותר עבורכם.

דברים שיש לקחת בחשבון בעת ​​רכישת שעון בשיבוץ יהלומים

כשעוברים את התהליך של קניית שעון בשיבוץ יהלומים, כמובן שתרצה שהוא ייראה טוב וירגיש טוב, אבל אתה גם רוצה שהוא יהיה משמעותי ובעל נוכחות. אתה רוצה להרגיש בצורה מסוימת כשאתה מסתכל על השעון: מה השעון מזכיר לך? איך זה גורם לך להרגיש? האם זה מתאים לאישיות שלך?

כדי לענות על השאלות האלו ולרכוש שעון משובץ יהלומים שיתאים בדיוק בשבילך – הנה כמה דברים שחשוב לקחת בחשבון:

  1. מה התקציב שלך? שעון היהלומים הנכון הוא סימן לעושר ומעמד. זו השקעה שתוכל למסור מדור לדור. עם זאת, לא כל שעוני היהלום יקרים. ישנם שעוני יהלומים אמיתיים שהם זולים אך נראים מפוארים, אתה רק צריך לדעת למצוא אותם.
  2. מה אורח החיים שלך? אם אתה רוצה שעון יהלום שאתה יכול ללבוש כל יום, עליך לבחור את השעון המתאים לשגרה שלך. האם אתה עובד בחוץ או בבית? במסגרת מקצועית וקבועה או עבודה משתנה ומזדמנת? בחירת השעון הנכון כרוכה בבחירת הסגנון המתאים לאורח החיים שלך. זכרו, מדובר בשעוני גברים משובצי יהלומים ולא בשעון דיגיטלי פשוט או שעון חכם שאתם יכולים להחליף מידי שנה.
  3. “בלינג” או מלוטש? האם אתה מחפש שעון שיספק הצהרה בכל מקום שאליו תגיע? או שאתה רוצה שעון יהלום עדין יותר? איזו מהאפשרויות מתאימה לאישיות שלך?
  4. מודרני או קלאסי? האם אתה רוצה מראה של שעון משובץ יהלומים קלאסי או וינטג’, או אולי בכלל בא לך משהו חדש? חשוב על האפשרויות שיש לך, על סגנון הלבוש שלך והמקומות בהם אתה מסתובב.
  5. מותגים? האם אינך מוכן לרכוש שום שעון חוץ ממותג ספציפי ולשבץ אותו ביהלומים, או שאתה פתוח למגוון שעוני יוקרה ממותגים שונים? שעון בשיבוץ יהלום אמיתי הוא תמיד חלק מתכשיטי יוקרה, אך מותגי שעונים יוקרתיים יכולים להוסיף אלמנט של נצחיות לשעון שלך.

אם אתם מחליטים להיכנס לחנות שעונים משובצים יהלומים, מומלץ לנסות כמה מהשעונים כדי להרגיש איזה עיצוב הכי מתאים לכם. אם יש לך רעיון טוב, תוכל ללכת לקנות באינטרנט כדי למצוא את העסקאות הטובות ביותר לשעון יהלומים ולבחור מתוך מגוון רחב יותר של סגנונות.

אם אתה קונה שעון יהלום כמתנה למישהו, נסה לשקול את טעמם האחר באביזרים ובאיזה אורח חיים יש להם. לפני שאתם קונים שעון משובץ יהלום במתנה, בדקו את אחריות האתר ותנאי ההחזרה / ההחלפה כדי לוודא שתוכלו להחזירו בקלות למקרה שהם רוצים שעון אחר.

אז עד עכשיו דיברנו על השעון וכיצד לבחור את הסגנון המתאים ביותר עבורך. אך יש אלמנט נוסף – יהלומים. חשוב לציין כי יהלומים מגיעים בגדלים שונים, צורות מגוונות, בהירות מסוימת וכמובן מחיר שונה ולכן כדאי לשים דגש גם על בחירת היהלומים לשעון שלך.

יהלומים ואבנים יקרות אחרות

ברור ששעוני יהלומים יכללו יהלומים אמיתיים – אך ישנם גם שעוני יהלומים עם אבני חן אחרות.

היהלומים ואבני החן היקרות בשעון יהלום הם מהגורמים הגדולים ביותר המשפיעים על מראהו. כמה יהלומים, גודל אבני החן, סידורם, הצבע והיכן הם נמצאים על השעון הופכים את שעון היהלום להתאמה אישית להעדפותיכם הספציפיות.

לאחר שהבנת מה התקציב עבור שעון בשיבוץ יהלום, נסה לברר את המחירים עבור היהלומים עצמם. הנה מידע שיעזור לך:

חשיבותם של היהלומים בשעון

הגודל, האיכות והכמות של היהלומים ישפיעו על העלות והמראה של שעון יהלום. מאפיינים אלה נעים בין יהלומים בגודל הגון באיכות ללא דופי, חיתוך ובהירות וכלה באבנים קטנות יותר עם פחות ברק ובהירות.

באופן אידיאלי, אתה רוצה לבחור את השעון שמפיק את המרב מהיהלומים שלו במחיר שלו.

קראט

היחס בין מספר היהלומים למשקל קרט כולל של יהלומים מהווה אינדיקציה ראשונית לאיכות היהלומים. בחינת משקל הקראט הכולל של שעון יהלום היא שיטה טובה לשימוש כדי לקבוע האם מדובר על שעון משובץ יהלומים אשר מתאים לתקציב שלך.

שעוני יהלומים יקרים יותר יהיו עם מספר קטן יותר של יהלומים, אך יהיו בעלי משקל קראט כללי מרשים. שעוני יהלום מגיעים בדרך כלל בשילובים שונים המתאימים לתקציב ולסגנון שלך. בסופו של דבר, זה תלוי בך כמה חשובים לך היהלומים האישיים, או אם אתה מעדיף את מספר היהלומים על פני הקראט האישי שלהם.

ומה לגבי שעון משובץ אבני חן אחרות?

בשנים האחרונות אבני חן יוקרתיות וצבעוניות עושות קאמבק עצום בתכשיטים משובחים ושעוני יוקרה. ישנם מגוון של אבני חן יקרות ויקרות למחצה אשר יצרני השעונים משלבים לעיתים קרובות בעיצובי השעונים היוקרתיים שלהם.

להלן מספר סוגים שאתה יכול לשקול. לא תמיד קל למצוא אותם, אבל אם אתה רוצה ששעון יהלום יכיל את אבן הלידה שלך או פנינה משמעותית אחרת, כדאי להסתכל מסביב.

אבני אודם: אבני אודם הן אחת מאבני החן הנדירות בעולם, והן מספקות ברק אדום קלאסי לשעון יהלום. בכדי להתאים אבני אודם לשעון, קח בחשבון את צבע לוח המחוגים של השעון שלך – מדובר על השטח בעל הצבע הגדול ביותר ולכן הוא צריך להיות בסנכרון עם האבנים האדומות והבוהקות.

פנינה: אם הפנינה היא פנינה טבעית ויוקרתית היא יכולה לספק ברק מעניין לשעון היד. בשנים האחרונות, ישנו טרנד של שיבוץ שעונים בפנינים, אם כי אנו עדים למגמה הזאת בעיקר בחו”ל בעוד כאן בארץ הישראלים עדיין מעדיפים שיבוץ ביהלומים או אבני חן אחרות.

אבן ספיר: ספיר היא אבן הלידה של חודש ספטמבר והיא מגיעה בצבעים רבים ושונים. ספיר כחול הוא הצבע המפורסם ביותר, אך ניתן למצוא בו גם ספיר ורוד, ספיר צהוב, ספיר ירוק ועוד. אם יש לך תכשיטי ספיר כחולים, תוכל לשקול לקנות שעון יהלום כחול כדי לשמור על התאמת צבעים מדויקת..

שעונים משובצים יהלומים לגבר אכן נמצאים במגמת עלייה בשנים האחרונות ואנחנו מאוד אוהבים את הטרנד הזה! אם גם אתה מעוניין בשיבוץ יהלומים לשעון שלך, אנו באורלנדו מזמינים אותך ליצור עמנו קשר ונשמח לסייע ולהתאים עבורך שעון יד בדיוק בסטייל שלך.


השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *