איך תבחר את השעון יד המושלם לבת זוג שלך

אין תגובות

שעוני נשים

שעון יד מעולה הוא השקעה, אז קח בחשבון שתצטרכו להתגמש עם תקציב . רצוי להוסיף כמה נגיעות מיוחדות כדי להפוך את המתנה שלך לבעלת ערך רגשי ככל האפשר. כדי להראות את המחויבות שלך, ניתן לחרוט על השעון בראשי תיבות או בתאריכי מפתח המשמעותיים מאוד עבור שניכם. שעון יפה הוא אחת המתנות האישיות ביותר שאתה יכול לקנות לבת הזוג שלך. לא רק שהוא יהיה תכשיט קבוע הוא גם יזכיר לעונד את האדם שהביא לו אותו בכל מבט לעבר השעון.אז קחו קצת זמן לבחון את הסגנון של בת הזוג מחדש. האם הן אוהבות טרנדים? האם הן נוהגות לענוד תכשיטי כסף או זהב כדי להשלים את צבע העור? האם הן מעדיפות משהו משונה על פני עיצוב מסורתי? שווה להקדיש זמן לבדיקת האפשרויות באמת לפני ביצוע הרכישה הגדולה.

מבנה מפרק היד

אדם בנוי היטב זקוק לשעון גדול בעל נוכחות  על מפרק כף היד שלו ואילו ההפך הוא גם נכון . אם מפרק כף היד של בת הזוג שלך קטנה ועדינה לא תרצה לרכוש לה שעון גדול וכבד שלא מתאים ליד שלה. עורכי אופנה בדרך כלל עונדים שעוני הצהרה שמנמנים. הסיבה? לא מדובר רק במעמד. עיצוב שמנמן יגרום לפרקי כף היד של הלובש להיראות דקים יותר – ומכאן טריק הסטיילינג עתיק היומין של אישה שעונדת שעון גבר כדי להדגיש את קלותה. 

החומר עושה את ההבדל

זכרו, מתכת לא מתאימה לכולם. יש אנשים ששעון מתכת פחות נוח להם מעור, לכן שאלו בעדינות את בת הזוג מה היא הייתה מעדיפה. כשמדובר בעור, האם היא מעדיפה שחור קלאסי, או חום עמוק או שזוף? שוב, המפתח הוא להסתכל בארון הבגדים שלהן כדי להבין את הגוונים שהן אוהבות או להתייעץ עם חברות ומשפחה של בת הזוג. החומר יקבע האם היא אכן תענוד אותו כתכשיט יומיומי או רק לעיתים רחוקות. 

פרקטיות

כשרוכשים שעון חדש עליכם לבדוק אם יש להן כבר שעון עם רצועת עור או רצועת מתכת. האם השעון החדש הוא תחליף או תוספת למלתחת השעון שלהן? האם המתנה שלך תהיה לשימוש יומיומי, או יותר לשעון 'מסיבה' לאירועים מיוחדים? בסוף אם מדובר בשעון הראשון של בת הזוג שלך ואין לה מספר שעונים במלתחה רצוי לחשוב על שעון שיוכל לשמש אותה במספר מקומות. שעון שהוא מצד אחד אלגנטי ומצד שני היא כולה לענוד כתכשיט יומיומי. ישנם מותגי שעונים רבים כך שלא תהיה לך בעיה למצוא את האחד המדוייק.

לא לשכוח לפני הבחירה

ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון בעת ​​בחירת שעון זהב לאישה, אך הגורם האולטימטיבי הוא העונדת בעצמה. אם אינך בטוח בטעמה של בת הזוג, מומלץ להקפיד על סגנון השעון מהסוגים הבסיסיים.אל תשכח להשיג מארזי שעון או קופסאות שעון למתנה שלך, מכיוון שזה מוסיף אלגנטיות למתנה ועוזר להגן עליה. בנוסף, היא יכולה להשתמש בתיבות לאחסון שעוני יד בעתיד. שעוני נשים זה תחום רחב שיש בו מגוון של שעונים ומאחר ושעון הוא מתנה שהיא השקעה גדולה רצוי לבחור בצורה המדוייקת ביותר .

 


השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *