ההבדל בין שעון יד המשמש בשגרה שלנו לבין שעון לאירועים

אין תגובות

שעוני יד הם כבר מזמן הרבה יותר מאמצעי למדידת זמן ושמירה על דייקנות, במיוחד היום כשלכל אחד יש טלפון נייד ואפשר לדעת מה השעה בלי להשתמש בשעון בכלל. בשנים האחרונות  שעון יד הפך לאביזר אופנתי שמשלים את המראה הנכון לכל אירוע, משדר ביטחון וסטטוס והוא חלק בלתי נפרד מהמראה הכללי של מי שעונד אותו.

מהסיבות האלה, יצרני השעונים המובילים בשוק מייצרים שעונים שיתאימו לכל אירוע, תלבושת וסגנון אישי. חנות שעונים איכותית תדאג להחזיק במלאי את כל הסגנונות הקיימים בשוק החל מפריט כגון שעון משובץ יהלומים לאירוע מפואר וכלה בפריטים אחרים כגון שעון חכם לאימוני כושר ואיסוף נתונים בזמן אמת. 

שעון ליום-יום לעומת שעון לאירועים

למרות ששעון יד יראה את השעה הנכונה בין אם הוא שעון יוקרה ובין אם הוא שעון פשוט, אנחנו עדיין רוצים להעביר מסר דרך בחירת השעון שמתאים לסגנון החיים שלנו. 

שעון ליום-יום צריך להיות פרקטי ונוח, עשוי מחומרים עמידים ומותאם ללבוש פשוט. זה לא אומר שהוא צריך להיות בסיסי או זול. שעון יוקרה לגבר יכול להראות נפלא עם לבוש לא רשמי, כל עוד הוא מותאם למראה הכללי ולא יוצר רושם צעקני מדי שמשתלט על המראה השלם.

לעומת זאת, שעון לאירועים יכול להיות יותר מפואר, תלוי ברושם שאתם רוצים להשאיר. השעון יכול להיות אביזר משלים למראה הכללי או לקחת את זה צעד אחד קדימה ולהיות נקודת העניין המרכזית של התלבושת. אם אתם לובשים חליפה רשמית רצוי לבחור שעון יוקרה לגבר שיתאים לסגנון ולצבעים של המראה שבחרתם. 

גם שעון יד לנשים להתאים למספר סגנונות לבוש ואירועים שונים. הבחירה הקלאסית של שעון בסגנון עדין עם רצועה דקה בצבע נייטרלי תתאים לכל אירוע ותלבושת, גם ליום-יום וגם לאירועים רשמיים יותר. שעוני יד לנשים הם אביזר אופנתי בדיוק כמו תכשיט ולכן נשים רבות יבחרו לקנות כמה שעונים שיתאימו לאירועים שונים ותלבושות מגוונות. 

סוגי שעונים

ההתפתחויות האחרונות בטכנולוגיה דיגיטלית איפשרו ליצרני השעונים לשלב גאדג'טים שונים בשעוני יד שהם הרבה יותר מתקדמים מהשעונים של פעם. שעון חכם יכול לבצע שיחות, לאתר נקודות ציון בGPS ולבדוק ולהתריע על פגישות ביומן. 

אם נוציא את השעונים החכמים מהמשוואה, קיימים היום מספר סגנונות פופולריים לשעוני יד לנשים ולשעוני יד לגברים כמו שעוני שלד שחושפים את המנגנון הדיגטלי של השעון כחלק מהעיצוב, שעוני boyfriend לנשים שרוצות שעון מאסיבי בסגנון יותר גברי, שעונים עם רצועות מתחלפות, שעונים בגוונים מיוחדים כמו זהב ורוד או לבן ועוד.

איך לבחור שעון לאירוע

על מנת להגיע למראה הנכון התאימו את השעון שלכם לרמת הרשמיות של האירוע. לאירוע רשמי בו נדרשת חליפה ועניבה רצוי לבחור מראה קלאסי שלא ימשוך את העין יותר מדי וישתלב במראה האלגנטי. לעומת זאת לאירוע עסקי שעון זהב לגבר או שעון משובץ יהלומים לאישה בשילוב עם חליפה יוקרתית יכול להעביר מסר של הצלחה ולמשוך את האנשים הנכונים. 

בנוסף לשעון לאירועים רשמיים, כדאי שיהיה לכם שעון שמותאם לחיי היום-יום. שעון כזה אמנם לא צריך להיות ראוותני אבל אין סיבה שהוא לא יהיה מרשים בפני עצמו. באופן כללי, שעון עם רצועה מתכתית נחשב יותר יום-יומי מאשר שעון עם רצועת עור, אבל כל שעון יכול להראות נהדר עם ג'ינס וחולצה מכופתרת. שעון חכם מתאים יותר לשגרה וילך טוב עם לבוש לא רשמי או בגדי אימון.

לבסוף יש את שעוני הספורט שיכולים לשמש בזמן אימון או בשגרה אקטיבית. שעון חכם עשוי מחומרים עמידים שמאפשרים לך להתמקד באימון ולא מכבידים על פרק כף היד. חנות שעונים טובה תוכל לספק מענה לכל סוגי השעונים ולייעץ לגבי הסגנון המתאים לפי האירוע והטעם האישי. 

התאמת השעון לבגדים

החומר והצבע של הנעליים והחגורה שלכם יכולים להיות התחלה טובה לבחירת רצועת השעון המתאימה לסגנון. רצועת שעון שחורה תתאים לחגורה ונעליים שחורות, רצועה חומה לחגורה ונעליים חומות ורצועת זהב או כסף תתאים גם לשחור, גם לחום וגם לצבעים אחרים להרפתקניים שביניכם.

ניתן לקנות שעון יד עם אפשרות להחלפת רצועות וכך לשנות את הסגנון והצבע של הרצועה בהתאם ללבוש. הרצועה לא חייבת להיות בדיוק באותו הצבע כמו הנעליים והחגורה אבל כן להיות בגוון דומה, כהה או בהיר. שעון כסף או שעון זהב לגבר יראו נהדר עם חולצה לבנה מכופתרת אבל יעשו רושם חזק יותר דווקא בשילוב עם חולצת ג'ינס או אפילו עם תלבושת ספורט-אלגנט.

רצועת עור במראה מחוספס נראת מעולה עם מראה יום-יומי כמו ג'ינס או באירוע לא רשמי כמו ארוחת ערב במסעדה. רצועת עור היא בחירה קלאסית שתמיד תתאים, אך גם רצועות זהב או כסף יכולות להיות בחירה טובה אם הן מתאימות לסגנון הלבוש ומשלימות אותו. 

כאמור, שעון יד הוא ממש כמו תכשיט ולכן הוא חלק חשוב בהשלמת המראה שלכם. הוא יכול להיות גדול ובולט או עדין ומרומז ובשני המקרים הוא יחזק את המראה הכללי ויעביר מסר על הסגנון האישי והסטטוס של מי שעונד אותו.

ההבדל בין שעון ליום-יום לשעון לאירועים הוא בדיוק כמו ההבדל בין מה שנלבש כדי לשבת בבית קפה לבין מה שנלבש לחתונה. ברור שהתלבושות בשני המקרים האלה יהיו שונות ושארון בגדים מוצלח יכיל את שתיהן. זה נכון באותה מידה לסוגי השעונים שלנו – יש שעון שמתאים ליום-יום ויש שעון שמתאים לאירועים וכדאי שיהיו לנו לפחות את שתי האופציות האלה כדי ליצור מראה שלם ומוצלח.


השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *