הזמן הוא כאן ועכשיו: 10 דגשים לרכישת שעון יד

אין תגובות

10 דגשים

עם התפתחות הטכנולוגיה, קיימים כיום מגוון שעוני יד חדישים שמשרתים מטרות שונות, לצד מטרתו הבסיסית והראשונית של כל שעון והוא כמובן להצביע על השעה. לצד זה, נראה כי סטטוס שעון היד הקלאסי והנקי נשאר בעינו ועדיין מקנה מראה יוקרתי ומעמד מסוים. חשוב לדעת שלא חייב להוציא הון תועפות על שעון יד איכותי באמת וכי איכות השעון והפרקטיות של הרכישה, בסופו של דבר, תיקבע בהתאם לאיכות הבחירה הבסיסית שלנו. 

 

למה דווקא שעון יד

רכישה של שעון יד יכולה לשמש מגוון מטרות. כמובן תמיד נוכל לבחור בגרסאות הקלאסיות של תכשיטים והן כמובן עגילים, שרשראות, וכדומה. אבל לעומת כל אלה, שעון יוקרה לגבר או לאישה הוא פשוט קטגוריה נפרדת לגמרי. נוכל לרכוש שעון חכם ליד לשם מעקב אחרי אימונים והליכות, על מנת לשמור על הבריאות. לחילופין, בתור אנשי עסקים, מקובל מאד חברתית לענוד שעון יוקרתי, היות והוא מסמל סטטוס כלשהו וכמובן הוא מאד פרקטי בפגישות כאשר אין נייד זמין לבדיקת השעה.

כמו כן, שעון יד לאישה נחשב למתנה נפלאה שניתן להעניק לאירועים מיוחדים, אפילו עם כיתוב אישי וכנ”ל כשמדובר על שעון יד לגבר. לבסוף, מדובר בפריט אסתטי יפה מאד שניתן לענוד במידה ואנחנו פחות מתחברים לתכשיטים קלאסיים אבל עדיין רוצים לענוד משהו מיוחד ביום יום, לדייט ראשון, או למסיבה. 

 

אילו שעוני יד קיימים

 

שעון ספורט

ניתן גם לקרוא לשעון זה שעון חכם. מדובר על שעון שיכול להתחבר בקלות אל הטלפון הנייד שלנו ולכן הוא יכול לבצע מספר פונקציות. לרוב הוא מאד פופולרי עבור ספורטאים ואנשים ששומרים על כושר במרבית השבוע שלהם. ישנם שעוני ספורט מיוחדים שאפילו מיועדים עבור שחיינים וצוללנים, ולכן הם עובדים גם מתחת לפני המים. 

 

שעון יוקרה

מדובר בשעון הקלאסי שאנו מכירים, אך לרוב השעון מיועד לאירועים מיוחדים והוא פריט אופנה בפני עצמו. שעון יוקרה כמובן יש גם עבור נשים וגם גברים, ולעיתים נמצא גם עיצובי יוניסקס. העיצובים יכולים להגיע במגוון צורות וצבעים, כאשר הקלאסיים ביותר הם כסוף, זהב, רוז גולד, ובצירוף רצועת עור. התפעול הוא די בסיסי ופועל על סוללות, כמו קוורץ ועל כן לא מדובר בשעון דיגיטלי. 

לצד זה יש את הגרסה הפשוטה יותר של השעונים הללו לענידה יום יומית יותר, ולכן שעונים אלו נוטים להיות פחות יקרים, אך לא בהכרח פחות איכותיים מבחינת חומרי גלם ועמידות. 

 

שעון דיגיטלי

לבסוף, השעון הדיגיטלי הוא הגרסה ה”ממחושבת” של השעון הקלאסי והיוקרתי. לא מדובר על שעון חכם אבל בהחלט מדובר על שעון הרבה יותר טכני, ללא זרועות שגם הוא לרוב פועל על סוללות. שעון מסוג זה פופולרי לענידה יום יומית, לאלו שמעדיפים סגנון מודרני ופשוט יותר, וכמובן גם בקרב חיילים – לכן שעון דיגיטלי יכול להיות התאמה מושלמת. 

 

איך נבחר שעון יד

נוכל לבחור שעון יד מושלם לעצמנו, או בתור מתנה, בהתבסס על כל דגשים אלו, או אפילו חלקם:

1. מותג

כמובן שחלק מהיוקרה של שעון יד, מכל סוג ולכל מטרה, הוא המותג שמייצר את השעון. לכן, בבואנו לרכוש שעון יד נוכל לבצע את הבחירה בהתאם למותג כלשהו שאנו מאד חושקים בו, או בהתאם לכמה מותגים מועדפים. נוכל למצוא מגוון רחב של מותגים בחנות השעונים אורלנדו. 

 

2. מטרה

כמובן שהבחירה שלנו רוב הזמן תתבסס על המטרה לשמה אנו רוכשים את השעון. אם מדובר על רכישה פרקטית בגלל שאנחנו מתגייסים או צריכים שעון יד לבחינות, נוכל תמיד ללכת על שעון דיגיטלי. לחילופין, אם חסר לנו שעון ליציאות ואירועים נוכל לבחור בשעון יד יוקרתי לגבר, שישמש אותנו לשנים רבות קדימה. בהתאם לכך גם לרוב תתבצע ההחלטה סביב התקציב שאנחנו מוכנים להשקיע. 

 

3. צבע

כמובן שכאן מדובר בטעם אישי, אבל אלמנט זה קובע מאד את גודל ההשקעה וכמובן את רמת שביעות הרצון שלנו מהשעון. נוכל ללכת על צבעים קלאסיים ויוקרתיים כמו זהב או כסף. עבור נשים כמובן קיים צבע הרוז גולד שהוא ורוד עתיק ומוכסף. כמובן לא נשכח את השחור הגברי והעמוק שמקנה לשעון נראות מאד יקרה ורצינית.

 

4. גודל ומשקל

בעוד שרבים כמובן שמים לב לגודל של השעון ומבצעים את הבחירה האסתטית בהתאם לכך, לא נשכח כי המשקל גם הוא חשוב. לכן, כאשר אנו מודדים שעונים יש לשים לתחושה שיש על היד ולא רק לנראות. שעון שהוא כבד מדיי יכול מהר מאד להפוך מאקססורי יוקרתי, לפריט מיותר שיושב רוב היום בקופסא.

 

5.רצועה

לרצועה חשיבות מאד גדולה לא רק בנראות, אלא גם בנוחות. בדיוק כמו שחשוב לנו אם השעון כבד ונוח לענידה, חשוב לשים לב לנוחות של הרצועה. רצועה לא איכותית יכולה לגרום לפריחה, פצעים וחתכים ולכן יש לבדוק את איכות הרצועה בעת הרכישה.

 

6. מנגנון

לשעונים רבים יש מנגנונים שונים המבססים את אופן הפעילות שלהם. יש אלו שדורשים תחזוקה רבה ויש אלו שפחות. בהתאם לכך, שאלו את המוכרים בחנות של אורלנדו מהו מנגנון התפעול של כל שעון ובכך תדעו האם אתם מוכנים, או לא, להשקיע בו את הכסף.

 

7. אחריות

אלמנט חשוב אך טכני. במיוחד אם מדובר על שעון יוקרה, יש לוודא מהו היקף האחריות על השעון ולכמה זמן היא תקפה. תיקונים שאינם כלולים באחריות יכולים לגבות מאתנו מחיר יקר ויש להיות מוכנים לכך. 

 

8. פונקציות

בהתאם למטרת השימוש שלנו, נוכל לבדוק אילו פונקציות השעון שלנו מציע. האם הוא באמת משרת כל פרט קטן לשמו אנו רוכשים את השעון או שמה אנו צריכים לבדוק שעון אחר, באותה הקטגוריה, שמציע לנו כל כך הרבה יותר. 

 

9. חומרי גלם

טרם כל רכישה, וודאו ממה עשוי השעון. משמע, האם הרצועה היא עור אמתי והאם הזכוכית היא איכותית ולא מחצית פלסטיק שביר ביותר. איכות חומרי הגלם קובעת במידה רבה את יוקרת השעון וכמובן את מידת התחזוקה שהוא דורש.

 

10. תקציב

לבסוף, הגיעו מראש עם תקציב מוארך. שעונים יכולים לעלות עשרות שקלים בודדים אבל גם אלפי שקלים. לכן, על מנת לא להסתנוור ולבצע רכישה שאינה פרקטית לכם מכל הבחינות, סכמו עם עצמכם מה הגובה המקסימלי שאתם מוכנים להוציא.

 

לסיכום

שעון יד נשים או גברים הוא לא רק מתנה נפלאה להעניק ליום מיוחד, אלא מדובר בפריט אופנה לכל דבר שמשמש למטרות פרקטיות ואסתטיות. קיימים מגוון סוגים של שעוני יד, מקלאסיים ועד חכמים, ונוכל לבחור את שעון היד שלנו בהתאם למטרה, צבע, תקציב, וכלל הפונקציות שהוא יכול להציע לנו. 


השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *