חמישה טרנדים לוהטים בשוק השעונים שכדאי לכם להכיר

אין תגובות

 

שעון יד הוא כבר מזמן אינו פריט פרקטי בלבד שנועד להצגת השעה הנוכחית ותו לא. מזה שנים רבות שעונים משמשים כפריט יוקרתי המשדר לסביבה סמל סטטוס של העונד אותו, מציג את הסטייל והערכים אותם העונד מבקש לשדר לסביבתו, ומהווה מעין הקרנה של האישיות שלנו החוצה. על מנת שנוכל לבחור את השעון המתאים ביותר עבור המטרות הללו, חשוב לבחון את הטרנדים החדשים שמנתבים את שוק השעונים בימינו. כאשר אנו מגיעים אל חנות שעונים אנו נחשפים למגוון מוצרים מסחרר. חשוב להבין איזה שעון אנחנו רוצים, כי כאמור, הוא אולי האקססורי החשוב ביותר בהופעה החיצונית שלנו. במאמר זה תוכלו לקרוא על חמישה טרנדים לוהטים בשוק השעונים שכדאי להכיר, המשלבים חדש עם ישן ועיצוב עדכני עם קלאסיקות שלא מתיישנות לעולם. 

שעון חכם

העולם מתקדם בצעדי ענק, ואין ספק שאנחנו בעיצומו של שיא של מהפכה טכנולוגית המשפיעה באופן דרסטי על כל תחום ותחום בחיינו. עולם השעונים, שמאופיין מאז ומתמיד בחדשנות ויצירתיות במלאכה ולאורך מאות שנים צעד בחזית הקדמה הטכנולוגית, לא נשאר מאחור כמובן. אחד הטרנדים החשובים ביותר של השנים האחרונות הוא ענידה של שעון חכם. מהו שעון חכם? שעון חכם הוא שעון המצויד במחשב ומסוגל לבצע פעולות רבות המשפרות משמעותית את איכות החיים. שעונים חכמים מסוגלים למדוד לחץ דם, להתריע על בעיות בריאותיות, לעזור לנו באימוני כושר גופני, להשמיע מוזיקה ואפילו לקבל שיחות טלפון. שעון חכם הוא בחירה מצוינת עבור אנשים המחפשים שעוני יד לנשים ולגברים, והוא לחלוטין מהווה מתנה מושלמת לאדם אהוב. השעונים מגיעים במגוון גדול של דגמים ועיצובים המשדרים קשת רחבה של סגנונות. 

שעון זהב לגבר

אחד הטרנדים שחוזרים ובגדול בזמן האחרון הוא שעון זהב לגברים. שעון יוקרה לגבר הוא אחד מהאספקטים החשובים ביותר עבור גבר המעוניין להרשים בהופעתו החיצונית, ולשדר אמינות, סמכות ויוקרה. על מנת להשיג את התוצאה הרצויה הזו, אין בחירה טובה יותר בעינינו מקניית שעון זהב לגבר. שעון זהב הוא אחד מפריטי האופנה האייקונים ביותר בהיסטוריה. נוכל למצוא ענוד על ידיהם של דמויות היסטוריות רבות, מנהיגים אמנים ואנשי עסקים מובילים. יש בשוק השעונים כאלה הטוענים ששעון זהב לגבר הוא פריט מיושן שצריך לפנות את מקומו למתחרים צעירים יותר על ידיהם של גברים. אנו חושבים בדיוחק ההפך. כוחו של שעון הזהב לגבר הוא ביכולת שלו לשדר שהוא כאן על מנת להישאר, פריט שלא נס לחו לעולם והוא תמיד נשאר אייקוני. אם אתה רוצה להעביר לסביבתך שאתה גבר קלאסי בעל ערכים ישנים וטובים, שעון זהב הוא לחלוטין בחירה מובילה.

שעון משובץ יהלומים

בדומה לשעון הזהב הקלאסי, גם שעון משובץ יהלומים הוא בחירה מעולה גם עבור גברים וגם בתחום שעוני היד לנשים. יהלום הוא החומר הכי חזק בטבע, והוא משדר לסביבתנו תחושה של יוקרה שמעט מאוד חומרי גלם אחרים מסוגלים לשדר, וכמובן מעיד על סמל סטטוס מסוים. בעינינו, שעון משובץ יהלומים הוא המתנה המושלמת לבן או בת זוג. במתנה כזו עומד מימד סמלי: כשם שיהלום הוא החומר החזק ביותר בטבע ושורד כל דבר, כך גם אנחנו יחד נתגבר על כל מכשול. קשה להגיד אם שעון משובץ יהלומים הוא טרנד, מכיוון שהוא סוחף אחריו מיליוני אנשים כבר שנים רבות, אך ללא ספק אנו רואים בתקופה האחרונה עלייה בביקוש לשעונים כאלו, שהם סוג של אי יציב בתקופה משתנה. מחיר של שעון משובץ יהלומים אמייתיים יכול להיות יקר אמנם, אך במחיר הזה גלומה גם היוקרה אותה אנחנו מנסים לשדר, וכמובן שאין צורך לציין ששעון משובץ יהלומים כנראה יהיה באיכות הגבוהה ביותר וימשיך לשמש אותנו במשך שנים ארוכות ביעילות, שהרי שעון כזה הוא לחלוטין שעון לכל החיים.

מערכת הפעולה כחלק מעיצוב השעון

טרנד נוסף וחשוב בעלום השעונים קיום, ובמיוחד בכל הנוגע לשעוני יוקרה, הוא חזרה לעיצוב קלאסי, עיצוב שחושף ברגים ומערכות הפעלה של שעונים. המכניקה העדינה והמדויקת של שעונים היא אחד הדברים ההופכים אותם לפריט כל כך מדהים. במשך שנים על גבי שנים המכניקה של שעונים אנלוגיים, מנגנון השעון, הלכה והשתכללה והפכה לסמל עבור מלאכה מדויקת ומחושבת הדורשת ידע ומיומנות. עד היום המילה "שען" משמשת כינוי לבעל מקצוע איכותי ומיומן. משום כך, לא מפתיע שחשיפה של חלק ממערכת הפעולה של השעון היא טרנד לוהט כיום בשוק השעונים. למכניקה בשעון אנלוגי יש אסתטיקה מהפנטת המשדרת דיוק ומקצוענות. שעונים כאלו מתאימים גם לגבר וגם לאישה המעוניינים ליצור מראה קלאסי ומעט "אולד סקול". 

שעון עם רצועת עור

שעון יד עם רצועת עור הוא טרנד המהווה חלק מהחזרה לקלאסיקות העיצוביות של עולם השעונים. רצועה מעור עבור שעון מכסף או זהב היא שילוב מושלם של חומרי גלם וטקסטורות, שיוצרות מראה קלאסי המשלב פרקטיקה וסטייל. רצועות עור מתאימות גם לנשים וגם לגברים מכיוון שבתוך הקטגוריה הזו ניצבים עשרות ואף מאות מוצרים בעלי סגנונות שונים ומגוונים המסוגלים להתאים לאופי אופנתי רחב גם לנשים וגם עבור גברים.

רצועות מעור באות במגוון צבעים ודוגמאות. בשנים האחרונות עולה קרנן של רצועות עור בדוגמאות מעולם החי, כמו עור נחש לדוגמא. שעון בעל רצועה בדוגמא כזו משדר סטייל אישי ומדויק ומשתלב במראה יותר צעיר והרפתקני. חשוב כמובן לציין שרצועת שעון היא חלק בלתי נפרד מהמראה הכללי של השעון עצמו, והיא חשובה לא פחות על מנת ליצור את המראה אותו אנחנו מבקשים לסביבנתו כאשר אנחנו עונדים שעון יוקרה


השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *