טרנדים לוהטים בעולם השעונים

אין תגובות

טרנדים

הירידים של השנה הנוכחית הדגישו דפוסי מפתח רבים בשעונים שקיימים די הרבה זמן. עם זאת, חלקם לא הצליחו להישאר לגמרי. אז לאילו מגמות שעונים אנו יכולים לצפות בשנה הבאה? האם יהיו אלה דפוסים שראינו כבר או דברים שלא חשבנו עליהם? אילו צבעי שעון יהיו הפופולריים ביותר? להלן מגמות השעון הצפויות בשנת 2021 שיעזרו לכם לבחור שעון יד מדויק ומותאם במיוחד בשבילכם.

זה איך שאתה לובש את זה

בתקופה בה איש אינו 'זקוק' לשעון, מותגים מתחכמים בהדרגה סביב המחשבה והפעולות הנכונות אשר יביאו לקוחות היישר אל תוך החנות שלהם. טכניקה אחת: מוצרים עם מטרה. – כלומר, אנו עדים לכך שחברות המותגים השונות מעצבות שעונים בצורה כזאת שמספקת אלגנטיות וסטייל אך מבלי לפסוח על העובדה כי שעון היד צריך לתת ערך מוסף בכדי שבאמת יוכל לגרום ללקוחות לרכוש אותו.

כולנו רטרו

דפוס המידה הממוזער של הניינטיז הוא כיום אופנתי ביותר ואף נרחיק לכת ונאמר שבחלק מהמגזים אף מהווה כעמוד השדרה האופנתי. אפילו פריטים משנות הארבעים ועד השבעים נבחנים מחדש בעיצובים ספציפיים והם משוחזרים לחלוטין עם מגע וינטג 'קל.

טרנד "הסלמון המעושן"

האם זה היה בלתי צפוי? צבע החוגות בגוון סלמון הפך להיות טרנד רציני בשנה האחרונה ואנו צופים כי מגמה זאת תמשיך גם אל תוך שנת 2021. נכון, מדובר על עיצוב מאוד ייחודי שאינו מתאים להרבה אנשים, אך עם זאת אנו יכולים להגיד כי הצבעים העדינים הללו של בין כתמתם בהיר לוורוד נחשבים כפופולאריים ביותר ואנשים רבים (במיוחד במגזר הנשי) אכן נמשכים לסגנון הזה.

קטן, אך ממוסגר להפליא

שעונים קטנים היו חדשות עצומות במהלך השנה האחרונה. מדובר על בסיס שעון קטן יחסית המגיע לרוב בצורה מרובעת ופעמים אף בצורות "קיצוניות" יותר כגון משולש, ומהווה כפריט פופולארי ביותר. העדינות ששעון בגודל זה משדר מאפשר לכל אחד ואחת מכם לענוד אותו להמון סוגים של אירועים ולהתייחס אליו כאביזר אופנה מודרני לכל דבר ועניין.

חשוב לציין – עבור אנשים בעלי מפרק יד גדול יחסית, אנו לא ממליצים לרכוש שעון במידות קטנות מפני שהוא אינו מחמיא.

בחזרה לעיצוב "פשוט"

מגמה נוספת שאנו עדים אליה בעולם השעונים, ובין אם מדובר על שעוני יד לנשים או שעוני גברים, היא העובדה שחברות רבות חוזרות לדגמים המבססים התבטאויות של חשיפת ברגים ואלמנטים ממתכת. כביכול המראה מעניק מעין פשטות לשעון אך יחד עם זאת מדובר על טרנד מאוד נפוץ ומבוקש בקרב עונדי השעונים והוא נחשב כאלגנטי ביותר.

שעונים הם אולי לא צורך של העולם המודרני, אבל הם לבטח חלק מעולם האופנה ומקבעים את מעמדם בו יותר ויותר בכל שנה שעוברת. אז מהו השעון האידיאלי עבורך? עכשיו כשהשנה כמעט מסתיימת, אנו ממליצים שתמתינו עוד טיפה לפני רכישת פריט חדש וחכו לעיצובים שעומדים לבוא וזאת כדי שתוכלו להיות חלק ממגמות השעונים בשנה הבאה.


השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *