עידן השעונים המודרניים – 5 דברים שאתם חייבים לדעת

אין תגובות

שעונים מודרניים

עידן חדש

העולם שעונים שהכרנו בעבר, השתנה לחלוטין ובמהירות, נעשו התפתחויות טכנולוגיות אדירות שהובילו להולדתו של עידן חדש של שעונים. השעונים המודרניים הם אינם פשוטים ולמטרה יחידה עוד, הם כמעט תמיד יהיו בעלי מספר פונקציות ורבות גם נמצא אותם בעיצובים חדשניים ומשמעות גדולה יותר ממתן השעה, מדובר בענף שמתפתח ללא הרף.

 

יש מגוון ענק של סוגים

מכיוון שהענף של השעונים ממשיך להתרחב, מתחילים לראות ניצנים רבים של סוגי שעונים פורצי דרך, עם שלל סגנונות, עיצובים, צבעים ויכולות. הינה לפניכם כמה סוגים שאתם חייבים להכיר בעצמכם:

  • שעוני יד דיגיטליים – זה אולי נשמע מצחיק אבל שעוני הקיר הדיגיטליים שמקלים לחלק מאתנו על קריאת השעה,  הפכו לטרנד גם בעולם שעוני היד. עבור שעון דיגיטלי יש אסתטיקה שונה לחלוטין, שלאנשים רבים זו אסתטיקה שהם הרבה יותר מתחברים אליה. לשעון דיגיטלי יש נראות אחרת ויכולות אחרות, לרוב תמצאו אותם מגיעים כעסקת חבילה עבור שעון חכם ומשוכלל.


  • שעונים חכמים – מדובר בשעון שהאו ממש סוג של מחשב קטן, מכשיר אלקטרוני שנושאים על פרק כף ידכן ומקבלים בו מידע רק על סביבתנו. השעונים החכמים כבר יצאו לשוק באלפיים ושלוש עשרה ומאז הטכנולוגיה המשיכה להתקדם וחברות גדולות רבות התחילו לייצר גם הן שעון חכם משלהן. כל חברה מביאה לשולחן איכויות ופונקציות אחרות וחדשניות שמייחדות כל דגם. שלושה סוגים עיקריים קיימים.
  • תלוי טלפון חכם – סוג השעונים הזה מתחבר לטלפון הנייד החכם שלכם. השעונים האלו יכולים לענות לשיחות והודעות, לנהל יומן ולהפעיל אפליקציות שונות. היום יש כמה דגמים שיכולים לעשות איתור טלפון מרחוק וחלק אפילו מגיעים כבר עם מצלמה.
  • עצמאי – לסוג שעון זה יש כרטיס סים מובנה והם מתפקדים עם פונקציות שאנו מכירים מטלפונים חכמים. אך שעונים אלו פועלים ומתפקדים בעצמאות ואינם תלויים במכשיר נוסף כלשהו.
  • ספורט – מכיוון שאנשים רבים משתמשים בשעונים החכמים למעקב אחרי הפעילות הספורטיבית שלהם, נוצרו דגמים של שעונים חכמים שמיועדים במיוחד בשביל זה. עם התאמה לתנאי מזג אוויר שונים, ומעקב אחרי מצב הגוף במהלך היום ובעיקר במהלך עשיית כושר גופני.


  • שעוני זהב – בנוסף לכל הקדמה הטכנולוגית שניתן לראות בשעונים החכמים, יש סיבות נוספות להפיכתו של שעון יד לפריט כל כך אהוד בעולם של היום. היום תוכלו למצוא שעונים בעיצובים מיוחדים ועדינים, כמו שעוני זהב בעלי המראה האלגנטי והקלאסי עם העיצוב המודרני והמסוגנן. ישנן שעוני זהב בשלל אפשרויות, והם מייצגים את החיבור של הישן לעכשווי.


  • שיבוץ יהלומים – יהלומים משדרים יוקרה ואלגנטיות עם קריצה, היום תוכלו למצוא שעונים משובצים יהלומים שיהפכו את השעון שלכם למסובב ראשים. האנשים המפורסמים בעולם עונדים היום שעונים עם שיבוצי יהלומים, מכיוון שזה הפך לפריט מיוחד שלא תמצאו בכל חנות שעונים, ניתן גם לשלב שיבוץ אבני חן שיוסיפו ייחודיות לשעון שלכם.

 

מערכת הפעולה הפכה להיות חלק מהעיצוב

טרנד חדשני נוסף לשעונים המודרניים זו הפיכת מערכת הפעולה כחלק מהעיצוב של השעון. נוצר חרה למראה הברגים שהיה בעבר, בצורה מחושבת ומעניינת, אפילו אמנותית, ניתן היום לראות כחלק מהעיצובים השונים של השעונים את כל חלקי הפעולה של תצוגת השעה מופעלים למראה חזותי מושקע ומעניין, שמותיר את כולם להסתכל בו בפליאה והנאה.

 

השעון המודרני הוא תכשיט לכל דבר

שעון יד זה כבר לא רק למתן מידע, מדובר בפריט אופנה, תכשיט לכל דבר ועניין. היום תמצאו שהשעונים המודרניים נבנים ומעוצבים בקפידה, עם דגש על הפרטים הקטנים ועם מגוון רחב של אפשרויות שהופך את חווית הקנייה ממש כמו קניית תכשיט. לא בוחרים כבר שעון על פי הפונקציות שהוא נותן, בוחרים אותו על פי הנוכחות והרושם שהוא משאיר.

 

סטים מרהיבים

בעידן השעונים המודרניים כבר לא תמצאו אותם רק לבדם, היום ניתן למצוא את השעונים לצד צמידים מותאמים להשלמת סט ססגוני. כשמדובר בתכשיט, סט זה מסוג הדברים שמביאים אותו לשלב הבא. בהצצה קלה באתרים הרבים, תראו שמציגים בפניכם אפשרויות רבות של שעון וצמיד שהולכים יחד בהתאמה עיצובית, מפגינים מראה עוצמתי ואלגנטי.

 

תראה לי את השעון שלך, אומר לך מי אתה

מכיוון שהיום שעונים הם הרבה יותר ממכשיר שמראה לך את השעה, בהתאמה גם המשמעות שלו מקרינה על מי שעונד אותו. הכוונה היא שממש כמו שבחירה אופנתית כמו נעליים או תיק, יעשו השפעה על הנוכחות והאמירה הייצוגית שלך בעולם, כך גם השעון שתבחרו לשים מביא את האפקט הזה, נוכחותו משאיפה על כל מה שתקרינו כלפי חוץ.

 

מתנה ייחודית

יחד עם הנוכחות של השעון המודרני עליכם, הפך השעון למתנה מושלמת לאירועים רבים. כמו שרשרת, טבעת, או כל תכשיט אחר שבדרך כלל מביאים כמתנה אישית ומרהיבה, כך גם השעון נכנס היום לאפשרויות הלגיטימיות ומהמשמחות ביותר שתוכלו להביא למישהו מתנה, ביום הולדת, חגיגות אירוסים, ועוד, שעון הפך להיות אחת המתנות אולטימטיביות.

 

אם עדיין לא הצטרפתם למסיבה, הגיעה השעה

אז עכשיו כשאתם עומדים בקצב, יודעים את כל ההתפתחויות המלהיבות בעולם השעונים המודרניים והחדישים ביותר, גם לכם מגיע להצטרף לחגיגה. לפעמים כל מה שצריך זה להיחשף ולראות בעצמכם, כמה מדובר בעולם עשיר ומשמח, שגם אתם יכולים להיות חלק ממנו אם רק תרצו.


השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *