צמיד לגבר ושעון יד – השילוב המושלם

אין תגובות

צמיד לגבר ושעון

משעון על הקיר לשעון יד

פעם הכרנו שעונים כמוצר קיר, אך היום השימוש הנפוץ ביותר שתמצאו זו ענידת שעון יד, הנוחות של המעקב הצמוד אחרי הזמנים קנתה את כולנו. מעבר לכך, היום שעוני יד מגיעים עם אפשרויות חדשות ועיצובים מיוחדים, שעוני היד הפכו מהפך גדול עם השנים, מה שהיה נהוג להיות מאוד נוקשה ואחיד, למטרה אחת בלבד, היום זה כבר מזמן הרבה מעבר לכך.

 

לא מה שהיה

בעבר הכרנו שעונים די פשוטים, כאלו שנתנו לנו את המידע הבסיסי שהיינו צריכים ולא שום דבר מעבר. אך מה שהיה כבר רחוק ומיושן, היום שעון הוא בעל נוכחות משמעותית ואמירה עיצובית. שעון יד הפך להיות תכשיט לכל דבר, בשילוב עם אסתטיקה שלמה הוא הופך להיות פריט חשוב ועיקרי בכל הרכבת תלבושת, בשילוב הנכון אף אחד לא יפספס אותו.

 

שעון הוא כבר לא רק שעון

שעון יד הפך להיות תכשיט בפני עצמו, החל מהתוספות הפונקציונאליות שתמצאו ברוס שעוני היד היום ועד לדקויות העיצוב המרהיבות. שעוני יד מגיעים היום בעיצובים מושקעים ככל תכשיט אחר, צבעים שונים, שיבוצי יהלומים, תוספות קישוטיות, וחשיבה מעמיקה בכל הנוגע לתכנון ועיצוב המוצר, ובהתאמה תגלו שיש עולם עצום של סוגי עיצובים לרשותכם.

 

גם גברים משקיעים באבזור

אם פעם המחשבה שגבר ישקיע בנראות שלו, באבזור וקישוט, הייתה מחשבה מגוחכת, היום המחשבה שגבר לא יעשה את זה הפכה להיות המחשבה הפחות שכיחה. המון גברים היום כבר דואגים להראות את ההשקעה שלהם בעצמם דרך הלבוש, ההתקשטות והפרטים הקטנים, גם שעון מיוחד או צמיד הפכו להיות אביזרים שגברים יודעים שרצוי להשקיע בהם.

 

מתנה מנצחת

רבות תמצאו שבחירת מתנה לגבר זה לא הדבר הכי פשוט, אם תשאלו אותו מה הוא רוצה הסיכוי שהוא ידע לומר לכם לא מאוד גבוה. מעבר לכך, לעיתים רוצים להפתיע, במתנה שכולה הבעת הערכה ואהבה. מסתבר, ששעון יד וצמיד, זה שילוב מרהיב ומשמח שיכול להוות כמתנה מושלמת, גם פונקציונאלי, שומר על קשיחות מסוימת, וגם קישוטי ומעודן.

 

למה לא להסתפק רק בשעון?

להביא כמתנה שעון זה מדהים בפני עצמו, מדובר בדבר בעל ערך ויופי עוצמתי מבלי להוסיף לו דבר, אך לאלו שמבינים עניין, בעולם הנוטה לצד האופנתי והפגנתיות עיצוביות בכל פינה, לכל דבר ניתן להתאים תוספת שתשבח את היצירה. אז אם אתם רוצים ללכת עד הסוף עם המתנה שלכם, התאמת צמיד לצד השעון תהפוך את הסיפור לשלם ואיכותי עוד יותר.

 

איך בוחרים את הסט המושלם

כאשר אתם ניגשים לבחור את הסט המושלם, שימו לב שהחברות השונות מציאות הרבה אפשרויות, יש דברים שהם חשובים יותר ודברים שהם חשובים פחות, אך זה תהליך שצריך להשקיע בו מחשבה ותשומת לב רבה. בתהליך הבחירה שלכם תרצו לשים לך לכמה דברים עיקריים שאסור לפספס:

  • עיצוב – יש מגוון רחב מאוד של סטים שניתן לבחור מהם, שעונים וצמידים עשויים חומרים שונים, סוגי סגירה, תצוגת שעה וספרות שונה. וכדי להתחיל לבחור את הסט המושלם בשבילכם, אתם צריכים להבין מה אתם רוצים לשדר. מדובר בהצהרה אופנתית, והבחירה שלכם צריכה להיות סביב העיצוב שיתאים לסגנון שלכם.
  • נוחות – דבר נוסף להתייחס אליו בבחירתכם, זה שהמוצרים נוחים לכם על היד, חומרים שונים מייצרים מגע אחר, גם העיצובים השונים, הטקסטורות, הצורות. לכן, חשוב בבחירה לוודא שיש התאמה בגודל ובתחושה באופן כללי. כל סט שתרצו יכול להראות נהדר, אך הנוחות תהיה הדבר שיהפוך אותו למשהו שיהיה נעים לשים.
  • אמינות – יש המון חנויות ואתרים שיציגו לכם סטים שכאלו למכירה, אך לא תמיד יהיה מדובר במוצרים המקוריים. חשוב לוודא שמדובר בחברה אמינה כמו אורלנדו ושהסט בכל חלקיו מקורי. תשימו לב שיש המלצות אמינות על החברה ושהחברה תספק אחריות על המוצרים שאתם רוכשים למקרה שיהיה בכך צורך.
  • תקציב – היבט נוסף לבחירת הסט המושלם הוא גם התקציב, כי קל מאוד להתפרע במחשבה ולהרגיש שכל העולם לרשותנו. חווית קנייה אולי רצוי שתהיה פתוחה ורחבה ככל הניתן, אך צריך להיות ראליים, ויש כל כך הרבה סוגים של מוצרים וסטים לבחור מהם, שגם אם תגבילו את עצמכם לתקציב מסוים, תוכלו למצוא סט מושלם.

 

רושם ראשוני

בנוסף לכל הדברים החשובים שתשימו לב אליהם בעת הבחירה, אחד הדברים שצריך להיות לכם בחזית המחשבה, זו ההתמקדות ברושם ראשוני. לכל דבר שתלבשו או תענשו יהיה אפקט על מי שמולכם, כך גם לשעון יד ולצמיד, הבחירה הטובה ביותר עבורכם תהיה כזו שמשאירה את הרושם הראשוני שאתם רוצים לתת, והמגוון מאפשר לכם לעשות זו כרצונכם.

 

תכשיטים מגיעים בשילובים

אתם בטח תהיתם למה בעצם השילוב של שעון יד וצמיד כשאפשר ללכת רק על אחד, והסיבה לכך, אם תשימו לב, זה שרוב מי שעונד תכשיטים לא שם רק תכשיט אחד, בדרך כלל זה יהיה סט משלים שמעצים את הנוכחות של התכשיטים. כך גם עם שעון היד, השילוב יחד עם צמיד משלים נותן נפח לנוכחות של שניהם, וזו הענידה האולטימטיבית שלהם.

 

עדיין לא בטוחים

אם אתם לא בטוחים עוד שיש את הצורך לשילוב הזה, כנראה שאתם פשוט צריכים לראות בעצמכם. ברחבי האינטרנט, בחנויות העיר, תוכלו לראות את השילוב בפעולה, להתנסות בענידה, להניח אחד לצד השני, לבדוק את הסטים השונים. לאחר שתראו בעצמכם את היופי המרהיב שקיים בשוק הזה, לא תוכלו להתאפק, ותבינו שגם לכם מגיע שילוב מנצח.


השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *