שעון דיגיטלי – יתרונות, חסרונות ומה שביניהם.

אין תגובות

שעון דיגיטלי

אז הבנו שהשוק רווי באפשרויות, וכי אדם המעוניין לרכוש שעון יד חדש צריך לדעת בדיוק מה הצרכים האישיים שלו מאותו שעון. דבר אחד לא השתנה במהות שלו – שעונים דיגיטליים ושעונים אנלוגיים, שניהם קיימים כבר תקופה ארוכה ועל כן לפני שתבצעו רכישה של פריט חדש ונוצץ הנה כמה דברים שכדאי לדעת על סוגי השעונים הללו.

שעון דיגיטלי

נהוג לומר כי שעון טוב משלים את האישיות שלנו. ולכן, כאשר אתם מגיעים לאירוע נוצץ, תכשיטים לא צריכים להיות האביזר היחיד שאתם צריכים להסתמך עליהם. לגברים שעון יד הוא בעיקר האביזר היחיד שניתן לענוד, נכון, ניתן גם לענוד טבעת, שרשרת או צמיד נחמד אך מדובר בדרך כלל על פריטים שאינם בעלי נוכחות כגון שעון יד מעוצב ואלגנטי.

בעוד שעונים אנלוגיים עשויים להיראות אלגנטיים יותר, השעון הדיגיטלי הוא זה שמציג את הזמן בדיוק לשניות, ואפילו מיקרו-שניות. השעונים הדיגיטליים החלו לקבל מראה חדש בתקופה האחרונה. יצרני השעונים החלו להתאים אישית שעונים דיגיטליים בהתאם לצרכי הלקוחות.

היתרון הגדול ביותר של שעון דיגיטלי הוא כמובן היכולת לדעת את הזמן המדויק, ובכך להפחית את עלות הייצור, מכיוון שאין צורך במחטים מורכבות. בהשוואה לשעונים אנלוגיים, קל יותר לקרוא שעונים דיגיטליים. רוב השעונים הדיגיטליים מגיעים עם רקע פלואורסצנטי שעוזר לך לקרוא זמן גם כשחשוך. לחלוטין מדובר ביתרון בהשוואה לשעונים אנלוגיים, שבהם במידה ואינכם בקיאים בקריאת המחוגים תוכלו להתקשות טיפה.

אלמנט נוסף שכדאי להתייחס אליו היא העובדה ששעון דיגיטלי פשוט וקל לתיקון וזאת מפני ששעונים דיגיטליים משתמשים בעיקר בתא בחלקו האחורי של השעון – דבר המאפשר לבעל מקצוע לפרקם בקלות, לתקן את הבעיה הקיימת ולהרכיבו בחזרה.

ההתפתחויות האחרונות בטכנולוגיה, לעומת זאת, הובילו את יצרני השעונים לייצר שעונים דיגיטליים חדשים ומתקדמים יציבים וקשוחים ומיועדים במיוחד לאנשי ספורט. כעת, אינכם צריכים לדאוג ששעון הספורט שלכם עלול להיפגע במהלך משחק או אימון גופני – שעונים דיגיטליים חדשים אלה נועדו להתחשב במאמץ ובעמידות בפני פגיעות מחפצים דוממים, נפילות, זיעה, מים וכו'.

דבר נהדר נוסף בשעונים הדיגיטליים הללו הוא שרובם מגיעים עם היכולת להציג בפניכם את התאריך, היום והשנה יחד עם השעה המדויקת. אתם יכולים להגדיר תאריך, יום ושעה מסוימים בשעון ולקבל התראות על פי לוח הזמנים שאתם קובעים לשעון הדיגיטלי. אלמנט זה ממש חיוני ועוזר במצבים שבהם אתם קובעים פגישות ורוצים לתכנן הכל בזמן המדויק.

יצרני השעונים מייצרים שעוני נשים דיגיטליים שנראים נהדרים. המגמה הקודמת הייתה לתמוך בשעונים אנלוגיים מכיוון שהם נראים אלגנטיים יותר. עם זאת, עם התפתחויות חדשות, שעונים דיגיטליים הפכו לאופנתיים יותר וניתן להתאים אותם לתלבושת שונות ומגוונות כגון שמלות ערב וחליפות אלגנטיות.

שעונים דיגיטליים אלה הם חובה לנשים שרוצות שאביזרים אופנתיים יהיו חלק משגרת יומם, ויתרה מכך, עונדי שעונים קבועים. הם מגיעים במגוון צבעים עם צמידי יד מעוטרים להפליא ואביזרים נלווים אחרים שמוכיחים כי ניתן להפוך שעון דיגיטלי לסופר אופנתי.

לסיכום, כיום ניתן לרכוש שעון דיגיטלי בעל תכונות זהות לכל שעון אנלוגי באשר הוא. בין אם אתם מבצעים פעילות ספורטיבית אינטנסיבית, או סתם מעוניינים בשעון יד דיגיטלי עבור מגוון האפליקציות שברשותכם והסנכרון ביניהם – מדובר על מוצר מומלץ שצובר תאוצה בכל יום.


השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *