שעון ספורט – 5 קריטריונים שעושים את ההבדל

אין תגובות

שעון ספורט

בין אם אתם זקוקים מאוד לשעון שחייה, שעון ריצה או שעון כושר כללי, חשוב למצוא שעון ספורט מושלם שיתאים מצוין לאימון שלכם. מציאת השעון הנכון גורמת לך להיראות מסוגנן, אך ההחלטה על מי לרכוש היא תמיד משימה מרתיעה. אם אתה מצפה לקנות שעון ספורט ראשון ואין לך מושג מאיפה להתחיל, הגעת למקום הנכון שכן הנה מדריך קנייה שיבטיח שתקבל שעון ספורט מסוגנן ועמיד לאורך זמן, וכתוצאה מכך תוכל לחסוך בכסף ומאמצים.

1. להבין את הצורך

אנשים קונים דברים שונים מסיבות שונות וכאשר קונים שעון ספורט עליכם להבין את הצורך. במילים אחרות, אתה צריך לברר מלכתחילה את הסיבות שמניעות אתכם לרכוש שעון יד עבור פעילות ספורטיבית. זה בעצם חשוב מכיוון ששעונים באופן כללי כוללים תכונות שונות מסיבות שונות.

לדוגמא, שעון ריצה שונה משעון טיפוס או שעון שחייה. לכן, כאשר אתם מבינים את הצורך בשעון, בסופו של דבר הבחירה שלכם תהיה נכונה.

חשוב לציין כי כאשר אתם מחפשים שעון ספורט, אין את החלוקה בין שעונים לנשים או שעונים לגבר – בסופו של דבר מטרתם הינה לעזור לכם לעקוב אחר המדדים שלכם, לספק תוכניות שישפרו וישדרגו את האימון שלכם ובאופן כללי לגרום לכם להיות במעקב אחר כל הפרמטרים.

2. חיי סוללה

שעון ספורט טוב נבדל על ידי חיי סוללה ארוכים. המשמעות של חיי סוללה ארוכים היא משמעותית וזאת מפני שאינכם רוצים לבצע פעילות ספורטיבית ובסופה לגלות כי השעון לא ביצע את המדידות והמעקב הנדרש.

חשוב להבין ששעון ספורט שמקבל שיחות ומשתמש ב- GPS עשוי לרוקן את הסוללה שלך ולכן כדאי לחפש שעון איכותי שישמש אותך מצוין בהתאם לצרכים שלך.

3. עמידות במים

למרות שרוב שעוני הספורט עמידים במים, הם נבדלים באופן משמעותי באשר לעומקם שניתן להיכנס איתם. בעוד שעונים מסוימים יכולים לעמוד במים עד 30 מטר, אחרים יכולים להתנגד עד 200 מטר. לפני שאתה מוציא את הכסף שהרווחת על שעון ספורט, שים לב לעמידות המים שלו. לדוגמה, ייתכן שתמצא סימון ו ATM 3 WR  איפשהו על השעון. WR מייצג עמידות במים וATM אטמוספירה (גובה – רגל). זה מראה כמה לחץ מים השעון שלך יכול לקחת לפני שהמים עוברים את החותמות. ניתן לפרק את דירוגי עמידות במים כדלקמן;

 

3 ATM / 30 מטר / 100 רגל – נהדר לנוסע יומי והשעון שלך עדיין יהיה במצב טוב גם לאחר שנשפך עליו משהו או כשיורד גשם.

5 ATM / 100 מטר / 165 רגל – השעון שלך עדיין יפעל כמתוכנן גם לאחר שנכנס אתו בטעות למקלחת.

10 ATM/ 100 מטר / 330 רגליים – בחירה מושלמת לשחיינים ושנורקלים.

20 ATM / 200 מטר / 660 רגל – מושלם לצוללנים.

4. תכונות נוספות

עם הטכנולוגיה במיטב משולבת בשעון ספורט, תקבלו תכונות מדהימות שונות המעניקות לכם תמורה לכספכם. למשל, שעוני יד מסוג זה מגיעים עם מערכות GPS מובנות, מדידת דופק, כרונוגרפיות, טכומטר ואפילו נגן מוסיקה. תלוי באיזו מערכת אתה מחפש על פרק כף היד שלך, קנה את השעון שמציג את התכונות שאתה מחפש.

5. עמידות

כשאתם קונים שעון ספורט עליכם לחפש משהו עמיד מלבד דיוק השעה והיותו פריט אופנתי. מובן מאליו שהשעונים הללו יקרים ואף אחד לא ירצה לקנות שעון חדש מעת לעת. שעון ספורט נועד בעיקר לאנשים פעילים מבחינה ספורטיבית, ולכן וודאו שהוא מיוצר בחומרים גבוהים.

בשורה התחתונה

כולם אוהבים את הרעיון לענוד שעון ספורט על פרק כף היד מכיוון שהוא מוסיף אלגנטיות, מראה עד כמה האדם אופנתי, והכי חשוב, מועיל למעמד שלכם. עם זאת, קיימים בשוק הרבה שעונים כיום והדבר הגרוע ביותר יכול להיות לקנות בעיוורון. ומכיוון שחשוב לנו באורלנדו שעונים מכל לקוח, מדריך הקנייה שלעיל יבטיח לך לקנות שעון שתהיה גאה בשנים הבאות.


השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *