3 פיצ'רים בשעוני יד דיגיטליים לגברים שאתם חייבים להכיר

אין תגובות

שעוני יד דיגלטיים לגברים

בעבר, השעון בכלל היה בכיס. אט אט עברו אנשים לשעוני יד אנלוגיים, וכיום השעון המקובל הוא שעון דיגיטלי. אם תבקרו בחנות שעוני יוקרה לגבר, תיתקלו בכל מיני סוגים של שעונים, החל משעוני וינטאג' אנלוגיים וכלה בסוג שעונים חדש הנקרא שעון חכם. תוכלו לבחור בין סוגי השעונים בהתאם לטעם האישי שלכם, אך כמובן שכדאי להכיר את הפיצ'רים שנמצאים בשעון חכם.

 

סוגי שעונים כיום

כיום כשתלכו לחנויות שעונים תוכלו לבחור בין מגוון רב של שעונים. ישנם שעונים שמתעסקים יותר בנראות החיצונית של השעון, אותם תוכלו למצוא בחנויות שעוני יוקרה לגבר, תוכלו גם למצוא שעונים דיגיטליים פשוטים מבלי פיצ'רים מיוחדים, ותוכלו גם למצוא שעונים חכמים שהם דיגיטליים אך מעורבים עם פיצ'רים שמשדרגים את חיי היומיום בצורה משמעותית.

  • ניהול שיחות באמצעות שעון דיגיטלי

ניהול שיחות מכל מקום

היופי בשעון החדש הוא שניתן לנהל בו שיחות בדיוק כמו בטלפון רגיל. בשעון יש רמקול ומקרופון מובנים שבהם ניתן להשתמש כדי לענות לשיחה ולנהל את כל כולה בשעון היד זאת מבלי להזדקק לאף עזר חיצוני. כמובן שתשמעו טוב את השיחה זאת באמצעות הרמקול, ותוכלו לענות, זאת באמצעות המיקרופון.

השעון מאפשר לתת תשובה בכל רגע, בין אם הטלפון במשרד ואתם אוכלים, ובין אם אתם בריצה ולא רציתם לקחת טלפון. אפשרון זו נותנת המון חופש ופחות תלותיות בטלפון הנייד שלא בהכרח אתם רוצים לקחת איתכם לכל מקום. אנשים רבים מעידים כי האפשרות לנהל שיחות בשעון החכם נותנת להם המון חופש ופחות לחץ מפספוס שיחות חשובות.

 

שמירת אנשי קשר חשובים בשעון הדיגיטלי

השעון החכם מאפשר לשמור את אנשי הקשר החשובים לכם וכך להתקשר אליהם בכל רגע שתרצו בלחיצת כפתור פשוטה מכל מקום בו תהיו. כך תדעו מה איתם מתי שרק תרצו במהלך היום.

  • שעון מתאים לספורט

ספורטאים רבים משתמשים בשעון החכם זאת בזכות פונקציית הספורט שלו שמוחלקת לכמה תתי פונקציות עליהן נסביר כעת.

 

דופק

לאנשים רבים שעושים ספורט חשוב מאד לעקוב אחר הדופק שלהם בעת פעילות גופנית. המעקב אחר הדופק מאפשר לראות אם לא הגזמנו מעט בעצימות הפעילות הגופנית ולחילופין מראה אם כדאי שנדביר את הקצב. ישנם אנשים שמתאמנים לריצות למרחקים גדולים והחשיבות של מעקב אחר הדופק מתעצמת בריצות מסוג זה.

גם לאנשים שלא עושים פעילות גופנים סדירה מד הדופק מועיל. אנשים עם לחץ דם גבוה או נמוך יכולים לדעת בכל רגע ביום האם הדופק שלהם כבשגרה או שיש בעיה והם צריכים לעצור את היום ולטפל בה. כך, במקום לבדוק לחץ דם בבוקר ובערב ע מכשיר רפואי, גם במהלך פעילות יום יומית הם יוכלו לדעת האם המצב הבריאותי שלהם תקין.

 

לחץ דם

לחץ דם זו פונקצייה שמעסיקה אנשים רבים שעושים ספורט. חשוב שלחץ הדם של אדם שמתאמן יהיה תקין, זאת כדי לדעת אם לא יקרה לו משהו בזמן ביצוע הפעילות הגופנית. לחץ דם נמוך מדי יכול לגרום לאדם שמבצע פעילות גופנית לבעיות וכך גם לחץ דם גבוה מדי. בדיקת לחץ הדם באמצעות השעון החכם מאפשרת שקט נפשי.

 

מדידת מרחק – לרצים ולרוכבים

פונקציית מדידת המרחק מאפשרת לצאת לריצה עם השעון בלבד ללא הטלפון. כך, תוכלו לדעת כמה בדיוק הלכתם או רצתם זאת הזכות השעון. ריצה מבלי טלפון נייד יכולה להיות הרבה יותר קלילה ולאפשר לכם הנאה מרבית מהריצה. בשעון גם טיימר כמו בשעון דיגיטלי רגיל שמאפשר גם לדעת כמה זמן לקח לכם לרוץ את המרחק שביצעתם.

 

תזכורת לשתייה – לאנשים ששוכחים פעולה בסיסית זו

אם אתם מבצעים פעילות גופנית חשוב מאד שתזכרו לשתות מים במהלך היום זאת כדי שלא תתייבשו. כמובן שזה גם חשוב לאנשים שלא מבצעים פעילות גופנית. השעון החכם מזכיר לכם מתי לשתות מים זאת כדי שלא תשכחו לעשות דבר חשוב זה.

מד צעדים – ספירת צעדים באמצעות השעון החכם

לאנשים שהרופא ממליץ להם ללכת מספר צעדים ביום יש חשיבות גדולה מאד למד הצעדים שיש בשעון דיגיטלי. כך הם יכולים לעקוב אחר מספר הצעדים ולדעת האם רצוי שיצאו היום להליכה או שהסידורים שעשו הספיקו. באופן כללי יש מספר צעדים מומלץ לכל גיל ביום ולכן מד הצעדים יכול לעזור לאנשים רבים.

  • התראות מרשתות חברתיות שמופעיות בשעון הדיגיטלי

תוכלו לקבל את כל ההתראות שלכם מהרשתות החברתיות בשעון החכם. כך תוכלו לראות את ההודעה מבן או בת הזוג במהלך הישיבה ואם זה דחוף תוכלו לצאת ולענות על הודעה זו. כך תישארו מעודכנים בכל רגע ביום מה קורה עם האנשים שחשובים לכם. את ההתראות כמובן תוכלו לכבות ברגעים שזה לא מתאים לכם אך האפשרות בהחלטת נותנת הרבה יד חופשית למי שרוצה בה.

 

לסיכום, בשעונים דיגיטליים כיום יש פונקציות שהפוכות את שעון היד לגבר להרבה יותר מפריט אופנתי רגיל ומאפשרות לעונד אותו שימוש פרקטי ונוח. אצל חברת אורלנדו תוכלו למצוא דגמים איכותיים של שעונים דיגיטליים עם שלוש פונקציות אלו ותוכלו לבחור את הדגם שמתאים לכם.


השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *