הטכנולוגיה מאחורי שעוני יד חכמים

אין תגובות

שעוני יד חכמים

מערכות ההפעלה השונות לשעונים חכמים של מעצמות הטכנולוגיה העולמיות 

גוגל פתחה את עידן השעונים החכמים כחידוש עבור הציבור כשהיא משתמשת במערכת הפעלה מתקדמת עבור טכנולוגיות לבישות בשם: Android Wear לעומתה הכריזה אפל על שימוש במערכת אותה פיתחה עבור שעונים חכמים בשם Apple Watch המורצת על ידי Apple Watch שמתממשק עם iOS, ואילו רוב השעונים החכמים של סמסונג נתמכים במערכת ההפעלה טייזן.

יתרונות השעון החכם

שעון חכם כפריט טכנולוגי לביש מאפשר אפס מגבלות וניידות מקסימלית ללא תלות באביזר חיצוני והוא מהווה תחליף נוח, קל ואפקטיבי של שימוש תמיד בטלפון החכם.

בנוסף, שעון חכם מהווה פתרון ספורטיבי איכותי עבור אנשים המעוניינים לנטר את הפעילות הגופנית שלהם בהתאם שליכולתם של לניטור קצב הלב ומדידת דופק.

תכונות אלו גם מקנות לשעון יתרון רפואי כמכשיר השגחה נייד המאפשר ניתוח מדדי בריאות שונים באופן רציף והעברת הנתונים לכלי מחשוב דיגיטליים נוספים. 

חובת התאמת מערכות ההפעלה של המכשירים החכמים

שעוני יד חכמים הנתמכים על יד מערכות ההפעלה של הטלפונים הניידים נדרשים להתאמה בין סוגי המחשוב. כך שעון חכם של אפל יסונכרן עם מכשירי אייפון בלבד לעומת שעון הנתמך על ידי מערכת ההפעלה של גוגל המותאם דווקא לטלפונים ניידים של אנדרואיד. 

טכנולוגיה לבישה זהו הטרנד החדש

צרכני שעונים חכמים שאינם מעוניינים להיות תלויים בחיבור לטלפון הנייד נוטים לרכוש שעונים חכמים המכילים מערכת הפעלה עצמאית ואינם נתמכים על ידי הטלפון החכם. אופציה זו הופכת את השעון החכם לישות נפרדת המאפשרת גישה למגוון יישומים ופונקציות ללא צורך בחיבור לטלפון הנייד.

התצוגה היא חלק בלתי נפרד מהשעון החכם שלכם

פיצ'רים מתקדמים בתצוגת שעונים חכמים עשויים לייעל מאוד את השימוש בכל שעון. חלקם מציעים התאמה מיטבית של תצוגת האור למידת התאורה הקיימת כך שגם באור שמש עוצמתי וגם בתאורת לילה ניתן יהיה ליהנות מצג שעון חכם – ברור ומותאם.

 

בנוסף, יש להבדיל בין צג LCD לעומת צג AMOLED כאשר צג LCD נחשב לחסכוני יותר באנרגיה ומציג איכות גבוהה יותר במצבי תאורה שונים. צג איכותי משמעותי עבור צפייה בטוחה שאינה פוגעת בראייה.

שעונים חכמים – המפרט 

מה למעשה מציע השעון החכם? אז כפי שניתן להבין שעונים חכמים נבדלים זה מזה במפרט אותו הם מציעים אם כי ניתן להצביע על פונקציות רבות המשותפות לרוב השעונים מסוג זה. לדוגמה:

  • הפעלת השעון באמצעות קריאה קולית.
  • חיפוש מידע.
  • שימוש ביישומים שונים.
  • הצגת הודעות אימייל ו-SMS.
  • צילום.
  • ניטור פעילויות גופניות שונות ומדידת דופק.

שעונים חכמים עמידים בפני מים, חול, פגעי מזג אוויר שונים ואבק מה שמגדיר שעון חכם כטכנולוגיה לבישה איכותית ומומלצת במיוחד עם תוחלת חיים ארוכה.

למי מתאימים שעוני יד חכמים?

שעונים חכמים לרוב מצוידים במערכת נוחה עד מאוד לתפעול ולכן מתאימים לכל מי שמעוניין לשפר את איכות החיים כולל אנשים שאינם רגילים בשימוש בגאדג'טים מורכבים.

טכנולוגיה זו הולכת ומתפתחת ונראה שהיא עתידה להתאים גם לאנשים מבוגרים ולילדים.

שעון חכם מאפשר זיהוי מתקשרים לטלפון הנייד ללא שימוש בטלפון וכן קריאה וכתיבה של הודעות ללא תלות בנייד. פונקציות אלו מהוות תפקיד חשוב בתפקוד היומיומי ופוטרות רבים מנשיאה מתמדת של הטלפון הנייד והימצאותו בהישג יד כאשר מערכת ההפעלה מאפשרת שליטה ואיתור של הסמארטפון.

שעון חכם ומהירות טעינה

שעונים חכמים נטענים באמצעות אנרגיה חשמלית. בממוצע, שעון חכם סטנדרטי מאפשר שימוש של עד יומיים ברציפות ללא טעינה, לעומתו שעון חכם המשמש גם לביצוע שיחות טלפוניות נדרש לטעינה מדי יום. ניתן להאריך את חיי הסוללה בבחירת שעון חכם ללא מסך מגע.

שעונים חכמים מומלצים

  • Apple Watch Series 7 – שעון בעל גוף קשיח וחזק העמיד לשנים ארוכות, בעל צג הניתן לשינוי על פי העדפות אישיות, מצויד בחיישני תאוצה ומד קצב לב ומאפשר גישה קלה להודעות והתראות. השעון מתממשק אך ורק עם מכשירי אייפון.
  • Xiaomi Mi Smart Band 6 – שעון איכותי הנחשב למשתלם במיוחד עבור תג המחיר שלו. מציג מסך תאורה איכותי, מבצע מעקב אחר פעולות המשתמשים, מסונכרן עם סמארטפונים מסוגים שונים אך אינו מכיל מערכת ניווט GPS.

שעוני יד חכמים – לובשים עתיד

תחום שעונים חכמים הולך וצובר תאוצה ונראה כי העתיד טומן לנו קדמה טכנולוגית חדישה מפתיעה גם בתחום זה. בבחירת שעון חכם יש לשים לב לסנכרון עם הטלפון הנייד וכן לקיום הפונקציות המועדפות עליכם במסגרת תקציב הגיונית. 

הצטרפו גם אתם למועדון בעלי השעונים החכמים ואפשרו לעצמכם פעילות יומיומית נוחה לצד עידוד ספורטיבי פעיל.

 


השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *