שעוני יד מעוצבים – סמל סטטוס או פריט אופנה?

אין תגובות

שעוני יד מעוצבים

לאחר שעניתם על השאלות הללו, יהיה לכם קל יותר להבין באיזו סקאלה "בעולם השעונים" אתם נמצאים. לדוגמא, אם עבודתכם דורשת מכם עיסוק רב עם הידיים או פעולות פיזיות בסביבתכם שעלולות לגרום לנזק לשעון כדאי לבחור פריט שאינו עולה המון כסף.

חלוקה לפי קטגוריות השעונים

השעונים מגיעים בכל הצורות והגדלים. באופן כללי, ניתן לסווג שעונים לאחד מהסגנונות הבאים:

  • ספורט
  • מותרות
  • עבור לבוש יומיומי
  • וינטג'

הסגנון שאתם צריכים לחפש תלוי בעיקר בזמנים ובאירועים השונים בהם אתם מעוניינים להשתמש בשעון.

במידה ואתם מתכננים לענוד את הפריט לאירועים עסקיים יוקרתיים, שעון יד יוקרתי או שעוני יד מעוצבים הם כנראה ההחלטה הנכונה ביותר עבורכם.

מצד שני, אם אתם מעוניינים רק בשעון מסורתי שנראה טוב במגוון הגדרות אישיות ועסקיות, שעון "מזדמן" או וינטג' אמור להספיק. לצורך העניין, במידה ואתם מעוניינים להפתיע את בת הזוג בשעון איכותי אך במחיר לכל כיס, תוכלו למצוא אצלנו שעונים לאשה כגון שעון PIERRE RICHARDSON לנשים PR3912.

לבסוף, במידה ואתם עוסקים המון בספורט, כנראה ששעון ספורט עשוי להיות בעל התכונות האידיאליות עבורכם.

שעונים דיגטלים או אנלוגים – מה כדאי?

בשעונים הדיגטלים תוכלו להבחין במספרים גדולים על הצג אשר מציגים את השעה כמו בטלפונים ניידים. שעונים אנלוגיים נראים קצת יותר מיושנים, הם מספקים "אווירה" שונה וניתן להבחין במחוגים בעיצובים שונים.

לרוב שעוני הספורט יש ממשק דיגיטלי, ואילו לשעוני יוקרה יש פנים אנלוגיות. אמנם קל יותר לקרוא שעונים דיגיטליים ובדרך כלל כוללים תכונות אחרות, אך הם הרבה יותר מורכבים לשימוש וכמו כן משדרים סגנון וסטייל אחר לחלוטין.

בחירת שעוני יד מעוצבים על פי סגנון ושם המותג

אם אתם מעוניינים בפריט שמהווה גם כאלמנט אופנתי, לרוב תוכלו למצוא זאת בשעונים היוקרתיים יותר. לדוגמא, אצלנו באורלנדו תוכלו למצוא שעון Maserati לגבר שמהווה כפריט אופנתי ומעניק תחושה של יוקרה לסטייל הכללי שלכם.

כאשר אתם בוחרים שעוני יד מעוצבים וממותגים, כדאי לשים לב לחומרי הגלם. שעון זהב לגבר או לאישה מעניק תחושה יוקרתית שכן בכל אירוע או מפגש חברתי אנשים מיד ישמו לב אליו עקב נוכחות צבע הזהב. בנוסף, תוכלו גם לבחור שעונים מכסף או שעון עם רצועת עור אך אין ספק שצבע הזהב הוא הבולט ביותר.

שעוני יד מעוצבים מגיעים במגוון צורות, גדלים וסוגי חומרים. מעבר לאלמנטים הללו מבחינת הסטייל והסגנון מומלץ להכיר קצת את המחירים בשוק ולתכנן את התקציב עבור השעון מראש. זכרו, אתם יכולים להתייחס לשעון כפריט אופנה לכל דבר ועניין ולכן השקעה בשעון טוב ואיכותי תבטיח לכם פריט שילווה אתכם כל חייכם.


השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *